Skip to main content

Hallo iedereen,

 

Bij mij thuis hadden we 4 tv’s met allemaal een tv ontvanger, we hadden laatst 2 tv’s weggedaan omdat die toch niet worden gebruikt en vandaag ging ik in mijn abbonement veranderen dat we 2 tv onvangers minder nodig hebben. Ik heb dat dus nu gedaan maar als ik naar mijn tv abbonement nu ga op MijnKpn de website zie ik dat de 2 extra tv ontvangers er stil staan onder “Uw extra opties” is dit gewoon en foutje op de website en wordt het later geupdate of iets anders? Ook vraag ik me af wat ik nu moet doen met de 2 extra ontvangers die ik niet meer gebruik, mijn zoon dacht dat we deze terug moesten sturen naar KPN maar ik heb daar niks over gehoord of ontvangen via de mail.

 

Dankjulliewel alvast voor de hulp.

Hallo @MoniqueH16 

 

Je zoon heeft dat goed gedacht, het zijn bruikleen apparaten en ze moeten weer teruggestuurd worden als je ze niet meer nodig hebt, je kan ze ook bij een KPN winkel inleveren.

Als je ze via PostNL terugstuurt bewaar dan het verzendbewijs goed.

 

Heb je een tv-ontvanger die je niet meer gebruikt?

Pas dan je abonnement aan.
Anders blijf je er huur voor betalen.

Wat stuur je terug?

Tv-ontvanger

Stroomadapter


Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt, dan wel graag zonder doos.
De KPN winkelmedewerkers kunnen en mogen geen dozen versturen.
In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt

 

Bron: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

 

Als die ontvangers na 1 week nog niet uit je overzicht zijn verdwenen zou je even contact met de klantenservice 0800-0402 moeten opnemen of het hier melden zodat een KPN moderator er naar kan kijken want dan lijkt er iets niet goed te gaan.


Haal de 2 ontvangers wel eerst administratief uit je abonnement! Anders blijf je er voor betalen. 

Wacht op het verzoek om ze terug te sturen en doe dat dan pas. Dan weet je ook dat ze administratief verwijderd zijn. 😉