Skip to main content
Beantwoord

Wat te doen met interactieve TV kastjes na wijzigen pakket

  • January 12, 2020
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

hoe zit het met me boxjes van de tv als ik nieuwe 4k boxjes heb 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Beste antwoord door PeterG

KPN wil niet (meer) gebruikte ontvangers Arris 2952 en Arcadyan 2260 graag terug. Deze kunnen na evt. revisie weer in het retourensysteem ingezet worden. Bovendien zijn de ontvangers van KPN contractueel het eigendom van KPN. Dus zomaar iemand anders eigendom weggooien gaan 'we’ niet doen.

Retour sturen geeft geen verzendkosten. Doe er een briefje bij met je naam- en adresgegevens en je klantnummer (vaste dienst) zodat KPN weet van welk abo ze ze af moeten halen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Dat Heb ik ook je hoeft je boxjes niet in te leveren ik had namelijk dat ook ik had toen gebeld met kpn een je mag ze houden of weg gooien


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 13, 2020

KPN wil niet (meer) gebruikte ontvangers Arris 2952 en Arcadyan 2260 graag terug. Deze kunnen na evt. revisie weer in het retourensysteem ingezet worden. Bovendien zijn de ontvangers van KPN contractueel het eigendom van KPN. Dus zomaar iemand anders eigendom weggooien gaan 'we’ niet doen.

Retour sturen geeft geen verzendkosten. Doe er een briefje bij met je naam- en adresgegevens en je klantnummer (vaste dienst) zodat KPN weet van welk abo ze ze af moeten halen.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @DamianKoper en @HenkDeBoer, dat hangt er ook van af over wat voor soort kastjes/boxjes jullie het precies hebben. Als het over de tv-ontvangers gaat zoals Peter noemt, moeten die ontvangers teruggestuurd worden. Je hebt ze in bruikleen van ons, ze blijven onze eigendom.

Als het over de draadloze verbindingsset gaat, dan mag je die wel houden. Die heb je over het algemeen zelf gekocht, jouw eigendom blijft jouw eigendom.

Zouden jullie kunnen toelichten over wat voor kastjes/boxjes jullie het precies hebben?