Skip to main content

hoe zit het met me boxjes van de tv als ik nieuwe 4k boxjes heb 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Dat Heb ik ook je hoeft je boxjes niet in te leveren ik had namelijk dat ook ik had toen gebeld met kpn een je mag ze houden of weg gooien


KPN wil niet (meer) gebruikte ontvangers Arris 2952 en Arcadyan 2260 graag terug. Deze kunnen na evt. revisie weer in het retourensysteem ingezet worden. Bovendien zijn de ontvangers van KPN contractueel het eigendom van KPN. Dus zomaar iemand anders eigendom weggooien gaan 'we’ niet doen.

Retour sturen geeft geen verzendkosten. Doe er een briefje bij met je naam- en adresgegevens en je klantnummer (vaste dienst) zodat KPN weet van welk abo ze ze af moeten halen.


Hoi @DamianKoper en @HenkDeBoer, dat hangt er ook van af over wat voor soort kastjes/boxjes jullie het precies hebben. Als het over de tv-ontvangers gaat zoals Peter noemt, moeten die ontvangers teruggestuurd worden. Je hebt ze in bruikleen van ons, ze blijven onze eigendom.

Als het over de draadloze verbindingsset gaat, dan mag je die wel houden. Die heb je over het algemeen zelf gekocht, jouw eigendom blijft jouw eigendom.

Zouden jullie kunnen toelichten over wat voor kastjes/boxjes jullie het precies hebben?