Skip to main content

Een paar dagen geleden heb ik een 2e TV aangeschaft. Een Samsung The Frame 43LS03A (2021) hierbij zit een One Connect Box, waar ik een Quantis TV module C1+V1.3 in kan doen. Welke smartcard van KPN moet ik daarvoor aanschaffen?

Ik had al een 2e tv ontvanger van KPN,. Klopt het dat deze dan overbodig is, omdat alles al is ‘opgenomen’ in de One Connect Box die bij de TV zit?

Voor alle duidelijkheid, ik heb dus al jaren een abonnement bij KPN voor internet en tv.

Graag wil ik de juiste smartcard kopen.

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

 

 

Hallo @Lizzy51 ,

KPN werkt niet met smartcards en CI-sloten. 
 

Je kunt jouw tweede KPN-ontvanger aansluiten op jouw tweede TV. En verbind de ontvanger dan met je modem. Bij voorkeur bekabeld. 


Bedoel je dat ik de tv ontvanger moet aansluiten op de One Connect Box?


Nee, Jouw tweede TV .op een tweede ontvanger van KPN. Die krijg je als je jouw abonnement uitbreidt met een tweede ontvanger. Deze uitbreiding kun je regelen via Mijn KPN of eventueel via 0800-0402. De verbinding tussen jouw TV en de ontvanger loopt via een HDMI-kabel.


Dank voor alle reacties.

Het is gelukt hoor.

 

 

 


Als het goed is zou je ook nog de KPN ITV app in de tv kunnen gebruiken.

Maar met de tv ontvanger heb je (wat) mooier beeld. Het hier ook 43 inch Samsung met app én tv ontvanger. TV ontvanger geeft iets mooier en iets vloeiender beeld.

Bovendien heb je met de app enkele zenders niet en is het ook niet mogelijk om bv opnamen van BBC First te kijken.

De ontvanger heeft ook radio zenders. Met een Samsung tv is een soundbar dan handig, dan kan de tv uit.