Skip to main content

Ik heb bij jullie al een internet abonnement hoe sluit ik hier itv bij af en wat kost mij dit 

Hoi @Kevinbour ,

Dat kan in principe via MijnKPN of via 0800-0402.

De 1e ontvanger kost 10euro per maand,Elke extra ontvanger kost 5euro per ontvanger(per maand).

 


Heeft u al een Hussel abbonement of een oudere vorm?


Hallo @Kevinbour ,

Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN. Bellen naar 0800-0402 of chatten is morgen vanaf 8.00 ook mogelijk. 
 

Als je nog geen KPN Hussel hebt, zul je moeten overstappen naar KPN Hussel. De goedkoopste prijs wordt dan 52,50 per maand. Maar het kan oplopen aan de hand van allerlei mogelijke uitbreidingen. 
 

Als je nu overstapt naar KPN Hussel ga je de prijzen betalen conform onderstaand schema. 

Nota Bene : Lees ESPN voor Fox Sports 

En het Pluspakket krijg je tegenwoordig gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN: 

 

 


Nee ik heb altyd via oxxio een abonnement gehad dat is naar kpn gegaan ik wil enkel een standaard pakket ik wil dus niet eerst een ander internet abonnement afsluiten voor ik tv via de app kan kijken is dit mogelijk? 


Nee ik heb altyd via oxxio een abonnement gehad dat is naar kpn gegaan ik wil enkel een standaard pakket ik wil dus niet eerst een ander internet abonnement afsluiten voor ik tv via de app kan kijken is dit mogelijk? 

Volgens mij moet je dan verplicht naar hussel.

Toch @Noordzee ?


Nee, dat gaat niet. Je moet dan over naar een KPN Husselabonnement. Kijk in Mijn KPN welke opties je hebt. 


Dan ben ik bang dat het niet gaat lukken. Optie is om met een Chromecast of een android kastje een NL ziet abbonement af te sluiten. Niet alle zenders heeft u dan maar wel een leuk aanbod.