Skip to main content

Ik overweeg een abonnement op het Pluspakket en/of Videoland te nemen. Mijn vragen zijn:

  1. kan ik alle zenders van het Pluspakket en alle films/series van Videoland ook via de ITV app onderweg (buitenshuis via Wifi of 4G) bekijken?
  2. kan ik beide pakketten na 1 maand annuleren (uitzetten) als 't niet bevalt?
     

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum, @Jozee .

  1. Van het pluspakket wel. Neem je videoland via kpn dan kun je van af 21 september dat alleen nog via de decoder zien.
  2. Ja.

M.b.t. videoland kan ik je adviseren om rechtstreeks bij videoland.com een (plus)abonnement te nemen. Dat is ook nog 1 euro goedkoper dan via kpn. Je kunt het dan alleen niet kijken via de decoder maar wel de app in je smart-televisie, smartphone, tablet en via de website. Chromecast ondersteunen ze ook.


Aanvullende vraag:

En als ik programma's van het pluspakket of standaardpakket opneem (ik overweeg ook ‘opnemen’ aan te zetten), kan ik die dan ook via de ITV app onderweg (buitenshuis via Wifi of 4G) bekijken?


Ja, dat klopt.

Niet van alle zenders zijn opnamen online beschikbaar.

(van mijn eigen site gekopieerd)

Duitse zenders niet beschikbaar via online kijken. Ook die van het Duits pakket niet. Dit geldt ook voor de erotiek. Die kunnen alleen via de decoder thuis. Erotiek wel via laptop. Buiten de deur BBC 1, 2 en Vlaamse zenders ook niet beschikbaar.

Alleen via je eigen wifi te kijken (live + opnamen): BBC One en Two, Eén, Canvas, Ketnet, Crime Investigation, Euronews.

Verder zijn opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders, SBS 9 en last but not least de Duitse alleen via de decoder te bekijken.


Beste Peter,

Bedankt voor je antwoorden, maar ik vind ze niet duidelijk. Eerste antwoord, las ik zo dat ik alle zenders van het pluspakket ook via de ITV app onderweg (buitenshuis via Wifi of 4G) kan bekijken.

Tweede antwoord op mijn vraag m.b.t. opnemen van uitzendingen. Moet ik dat als volgt opvatten: als ik uitzendingen van het pluspakket opneem, kan ik ze niet  via de ITV app onderweg (buitenshuis via Wifi of 4G) bekijken als de betreffende zender is ‘doorgehaald’ in jouw lijst?

Het Videoland probleem was mij al bekend, maar dat zit ook niet in het Pluspakket.

Bedankt voor je reactie, maar ik begrijp niet dat KPN hierover geen duidelijkheid geeft via de website.

Met vriendelijke groet, José


De doorgehaalde zenders, en dus ook opnamen daarvan, zijn buitenshuis inderdaad niet beschikbaar. M'n eerste antwoord was door de binnenbocht zeg maar. Je woordje '’onderweg'’ was mij even ontgaan.

ik begrijp niet dat KPN hierover geen duidelijkheid geeft via de website.

Dat klopt. Vandaar dat ik op Breedbeeldweetjes het zo goed mogelijk gedaan heb. N.a.v. het feit dat ik zelf pluspakket heb en het dus praktijkervaring is :wink: . Lijst tot stand gekomen op basis van vergelijk. (decoder en één device thuis op ialle zenders], ander op ebuitenshuis te bekijken] ingesteld.)

Het pluspakket heeft ook een groot on demand aanbod! Voor zover ik kan nagaan is dat ook (wel) buiten de deur beschikbaar.