Skip to main content

Ik kijk graag voetbal via espn . Maar op mijn iPad heb ik meestal heel wazig beeld. Alleen bij voetbal, de andere kanalen zijn prima. Kijk ik via mijn MacBook dan is het beeld ook bij ESPN scherp. Beide draadloos via KPN WiFi. 

 

Goedemorgen @Jos van Ouwerkerk en welkom hier op het forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt want ik kan me voorstellen dat voetbal kijken minder fijn is wanneer het beeld wazig is. Heb je de KPN ITV app al een keertje verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd? En is je iPad verder ook voorzien van de nieuwste software?


Via terugkijken en opnamen is het momenteel SD kwaliteit via de app/website bij ESPN. Live zou het wel HD moeten zijn. Hier tenminste wel.

Terugkijken ESPN via app is SD.


Goedemorgen @Jos van Ouwerkerk en welkom hier op het forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt want ik kan me voorstellen dat voetbal kijken minder fijn is wanneer het beeld wazig is. Heb je de KPN ITV app al een keertje verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd? En is je iPad verder ook voorzien van de nieuwste software?

Ik heb een IPad pro uit 2017 (12,9 inch). Hij draait op IOS 14.4 en ik heb de app regelmatig opnieuw gedownload. Met films, series of andere programma’s heb ik er geen last van. Alleen bij ESPN. Ik heb via KPN een abonnement op ESPN. Op tv en op mijn macbook gaat het prima. 


Hoi, @Jos van Ouwerkerk 

Live is ESPN HD.

Via opnamen en Terugkijken is ESPN, via alle 6 kanalen, helaas SD kwaliteit. Niet om aan te zien inderdaad.

Ik gebruik de app op 43 inch, 32 inch en 15 inch. Prima als je live kijkt (HD) maar dus inderdaad geen porum bij opnamen of terugkijken (SD).

Live ziet het er prima uit. Ook via 43 inch. Dan is 't op 12,9 inch (je tablet) toch ook prima.