Skip to main content

Sinds enkele weken kan ik mijn WDR dinsdagavond Tatorts niet meer doorspoelen. Als ik halverwege stop en later verder wil kijken, begint de opname weer van voor af aan. Dit gebeurt alleen bij WDR.

Mijn ervaring is ook, dat via diverse Duitse zenders, uitzendingen niet teruggekeken kunnen worden en/of doorgespoeld kunnen worden, dat is een keus van de betreffende zenders c.q. uitzendingen, daar kan KPN ook niets aan doen, dat is slechts een doorgeefluik van de betreffende zenders.

 


Als je de play en ok knop tegelijk indrukt kun je wel afspelen. Pauzeren en stoppen gaat helaas niet, althans dat is mij nog niet gelukt. Je moet dus de hele aflevering (TATORT)....afkijken


Effe eens getest. Gisteren express een Tatort opgenomen (die 3de, met Schimmi). Vandaag eerst eens tot net voor de helft gekeken, vervolgens gestopt en een live programma gekeken. Dan weer die Tatort gestart, en hij begon toch echt exact op die moment waar ik eerder vandaag gestopt was met kijken. Na 10 minuten nog eens gestopt, weer gestart en weer op precies het goede tijdstip begonnen. Ook voor- en terugspoelen binnen die opgenomen Tatort geen enkel probleem. Bij mij werkt het dus perfect.


Ok. Ik moet hier op mijn manier doen. Dank voor reactie


Hallo @MPos, welkom. 

Wat vervelend dat het terug kijken van de aflevering niet lukt. Ervaar jij dit probleem op meer TV zenders? 

Gaat het hier specifiek om het terug kijken van opnames gemaakt door middel van het opname pakket of gaat het hier om terug kijken via de gids? 


Hallo Hanna, ik heb dit probleem alleen bij WDR. Het gaat specifiek om het terugkijken van een opname via het opnamepakket (dus niet via de tv gids).  Ben benieuwd of hier een oplossing voor gevonden kan worden. Groet,

Mark


Ja hier hetzelfde. Ik neem dan drie programma's op. Kan ze kijken door play en ok tegelijk in te duwen. Maar kan niet pauzeren of terugspoelen. Is alleen bij de WDR


Hallo allen, 

Zouden jullie voor mij jullie profiel willen aanvullen met jullie postcode en huisnummer? Dan ga ik dit aankaarten bij de achterliggende afdeling. 


Hallo @Bernt1961 en @MPos , ik zie dat jullie de gegevens openbaar hebben geplaatst, dat is niet handig. Ik heb daarom jullie reacties verwijderd en de gevoelige enkel zichtbaar gemaakt voor ons moderators. Ik las dat WDR inmiddels weer werkt voor @MPos, wekrt het inmiddels ook weer voor jou @Bernt1961? 


Ik heb dinsdag avond opgenomen. Nog steeds hetzelfde probleem. Ik zal vanavond nogmaals iets proberen. Ik laat t weten. 

 

Goed dat de postcodes verwijderd zijn. Het voelde voor mij ook niet ok bedankt.

 


Hoi @Bernt1961, 

Ik hoor graag het nu wel lukt! 


Nee nog steeds niet. Helaas. Ik stel t in via programmagids. Heb voldoende ruimte en met andere zenders geen problemen.


Nu is het in orde. Dankjewel voor uw hulp 😀😀😀


Fijn om te horen dat het probleem is opgelost!