Skip to main content

Ik werd toch wel wat boos van de zeer ongelukkige telefoonbeantwoorder zojuist! Kom daar geen stap verder mee!! Bah! We hebben 2 stuks 4K settopboxen. Van 1 is de adapter stuk, dat is uiteraard makkelijk te testen door uit te wisselen. Hoe kom ik aan een nieuwe? Een Netbit 12V 1 A

@Bunder33

 

Je kan, gratis, 0800-0402 bellen.

 

Of wachten op een moderater (KPN medewerker).

Vul in dat geval uw gegevens zo compleet mogelijk in uw profiel van dit forum in.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.

 

4K ontvanger.

Ik gok op de Arris 5202 (er zijn momenteel 3 modellen 4K KPN tv ontvangers).

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Hoi, vervelend want zonder 230 volt adapter doet ie niks. Ik neem aan uitgeprobeerd doordat dezelfde ontvanger het wel met de andere adapter doet.

Ik neem aan dat het de Arris VIP5202 betreft?? (er zijn momenteel 2 totaal verschillende 4k ontvangers in gebruik).

Een kpn moderator van het forum kan ervoor zorgen dat er een nieuwe jouw kant op komt. Vul daarvoor a.j.b. je gegevens in Naam, Adres, Woonplaats en klantnummer vast in het profiel (onderaan ingevulde opslaan).

https://forum.kpn.com/settings/profile

Zodra ze aan je topic toe zijn kan ie dan direct verstuurd worden 🙂. Wachtrij momenteel helaas tot ca. 3 dagen, dat wel.


Allen, ik heb dit nr. tevergeefs paar keer geprobeerd. Moest in 2 zinnen aangeven waarover het ging. Bandje bleef maar herhalen dat ik niets had ingesproken, zeker wel. Het is idd een Arris 5202. Vind het wel bijzonder dat je via een forum op zoek moet naar een adapter… ;-/


En idd zoals aangegeven uitgewisseld met de andere adapter van de andere settopbox van ons die wel werkt, dan doet ie het. Adapter ook doorgemeten, geen spanning.


@Bunder33 

Alleen kunnen wij niets toezenden.

Wij zijn net zoals jij klant van KPN.

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) erop terug komen. 😉

I.v.m. drukte kan dit wel een paar dagen duren.

 

P.S.

Heb je wel 0800-0402 gebeld?

Het is een gratis nummer.


Ja 0800-0402, laat de KPN medewerker maar contact met mij opnemen idd.  
Zal ff naar mijn profiel kijken wat ik daar kan invullen, bedankt Joop


@Bunder33 Dat is natuurlijk een vervelende situatie. Ben je er nog uitgekomen met mijn collega's op 0800-0402? Vul anders gerust nog even je profiel in dan kijk ik even mee.


Nee, ben niet verder gekomen. Ook niet met profiel invullen, kom ik weer op mijn KPN uit, snap het allemaal ff niet. Ga nog ff kijken.


Ik heb mijn profiel zover ingevuld dat KPN medewerker onze gegevens d'r wel bij zou moeten vinden, 's kijken of we verder komen 🙄


@Bunder33 Hoi,

Via deze link zal het invullen van het forum profiel wel lukken: forum.kpn.com/settings/profile


Nee, ben niet verder gekomen. Ook niet met profiel invullen, kom ik weer op mijn KPN uit, snap het allemaal ff niet. Ga nog ff kijken.

Ik zie de gegevens staan hoor 🙂 . Er is een adapter onderweg per post. Je ontvangt deze binnen enkele dagen kosteloos in huis.Â