Skip to main content

We vervangen verouderde tv-ontvangers

• May 16, 2026
  • 27 reacties
  • 898 keer bekeken
Toon eerste bericht

27 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

Beste ​@Jasper van KPN , dan kunnen jullie dus zien dat ik dat kastje heb én Netflix gebruik (en het via jullie afneem). Dan is het dus een kwestie van afwachten tot ik een mail krijg? Of vallen sommige arris vip2952 kastjes er toch buiten?

Als je Netflix via KPN afneemt, dan kunnen ze heel simpel in hun administratie zien.

Als je Netflix via Netflix afneemt of via KPN (voor betaling), in beide gevallen kan KPN zien dat de app actief wordt gebruikt (zie mijn eerdere antwoord (boven die van jou)

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 4, 2026

Beste ​@Jasper van KPN , dan kunnen jullie dus zien dat ik dat kastje heb én Netflix gebruik (en het via jullie afneem). Dan is het dus een kwestie van afwachten tot ik een mail krijg? Of vallen sommige arris vip2952 kastjes er toch buiten?

Alle vip2952 welke actief netflix gebruiken worden omgewisseld. Dit wordt o.a. niet allemaal tegelijk gedaan omdat uit sommige omwissels een monteursbezoek voortvloeit. En als we ze allemaal tegelijk omwisselen zullen ook al die monteurs binnen 1/2 weken langs moeten als het de klant niet zelf lukt. Dat moet voorkomen worden.Â