Skip to main content

Afgelopen week met een vriendelijke medewerker helpdesk aan de telefoon gehangen, anderhalf uur lang, toen werkte alles weer prima!

Helaas na een dag prima TV nu weer stilstaand beeld en melding verbinding verbroken!

Wil nu toch echt een oplossing. Nieuwe modem of beter nog monteur die de boel na komt kijken.

Eerst een aantal dagen geen WiFi nu weer geen TV… Ben er een beetje klaar mee en denk serieus om over te gaan stappen!

Maar ja, het eerste jaar werkte alles prima...

Welke foutcode krijg je dan? Overstappen lost natuurlijk niks op. Heb je ook van die witte kastjes?  

Ik had nog 1 keer een foutcodemelding met een blauw scherm en toen heb ik van die witte kastjes DVS 1200 o.i.d. de stekker er 10 sec. uit gehaald en daarna ging het weer goed.  Het schijnt heel gevoelig te zijn met tussenstekkers enzo. Die heb ik er tussenuit gehaald. 


Afgelopen week met een vriendelijke medewerker helpdesk aan de telefoon gehangen, anderhalf uur lang, toen werkte alles weer prima!

Helaas na een dag prima TV nu weer stilstaand beeld en melding verbinding verbroken!

Wil nu toch echt een oplossing. Nieuwe modem of beter nog monteur die de boel na komt kijken.

Eerst een aantal dagen geen WiFi nu weer geen TV… Ben er een beetje klaar mee en denk serieus om over te gaan stappen!

Maar ja, het eerste jaar werkte alles prima...

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

 

Vooral de DVS (netwerkadapters) kunnen problemen geven, omdat het 230 volt netwerk vervuilt is.

Een vaste UTP kabel is altijd het beste.

Ik weet niet of die er bij u tussen zitten?

 

Ook een switch die geen ITMP snooping ondersteund kan voor problemen zorgen.

 

I.v.m. Wifi.

Welke Experiabox heeft u? 


Hoi @Hennix, het is niet prettig kijken op die manier natuurlijk! Voordat we er meer over kunnen zeggen hebben we meer informatie nodig zoals je al aan de reacties van Wilsophie en Joop kunt zien. Zou je al die vragen kunnen beantwoorden, dan kunnen we met je meedenken. 

Â