Skip to main content

 

Hallo

 

Ik heb net een week de nieuwe ontvangers en updates binnen maar kan toch echt de weekoverzicht van de tv films niet zien.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Wat raar @Dirkos 🤔 Je zou dit gewoon moeten kunnen zien. Lukt dat bij jou alleen op de ontvangers niet? Of zie je het ook niet meer in de app?


Ook niet in de app

 


Ik heb jouw laatste reactie helemaal gemist @Dirkos, mijn excuus! 

Dat het in de app ook niet meer lukt, is extra vreemd aangezien de klanten die het probleem hier op een eerder moment gemeld hebben er alleen tegenaan liepen in de ontvanger. En dat was een verstoring die vervolgens verholpen is.

Omdat jij nu een ander probleem lijkt te ervaren, heb ik je even een eigen topic gegeven!

Zou je hier een foto of screenshot willen plaatsen van wat je te zien krijgt als je het overzicht wil bekijken? 


Hoi

Ik heb mij ingelogd via mijn laptop op kpn tv film.

Dan kan ik wel onder het menu aanbevolen films wel het menu films op tv zien maar dat zijn alleen films die zijn geweest.

Maar niet op mijn TV en ook niet op mijn mobiel.

Op mijn tv zie ik bij films:

-uitgelichte films pathe thuis, -films per pakket, - nieuwe films in je pakket, uitgelichte films in je pakket, familiefilms in je pakket en als laatste titels in je pakket die binnenkort verlopen,

 


 


Ah ik zie het, als je op ‘films’ klikt laadt hij alleen alles dat in het verleden ligt en nog terug te kijken is. Je kunt het overzicht met films die nu en in de toekomst uitgezonden worden echter wél bekijken als je op de ‘start’ pagina blijft staan en een beetje naar beneden gaat, hier wordt juist niets uit het verleden getoond 😊

 

 


oke, maar dat is alleen als ik het bekijk op mijn laptop.

 

Op mijn tv zie ik bij films:

-uitgelichte films pathe thuis, -films per pakket, - nieuwe films in je pakket, uitgelichte films in je pakket, familiefilms in je pakket en als laatste titels in je pakket die binnenkort verlopen

 

 


Ook op de tv staan ze niet bij ‘films’ maar bij de ‘start’ optie, net als op je laptop. Als je bij start bent, 2 keer pijltje naar beneden en dan krijg je de rij met films op tv te zien 😊

 


Helaas is dat dus bij mij niet zo.

 

Ik heb 2 tv `s in huis en bij beide tv`s staan de menu`s ,films op tv en menu nieuwe films en series niet onder start. en ook nergens anders.

 


Hey @Dirkos, ik kom hier nog even op terug. Het klopt dat er op de nieuwe ontvangers inderdaad geen rij op het hoofdscherm is voor Films op TV. Je kunt in het menu aan de bovenkant gaan naar Nu op TV. Daar is wel een tabblad voor Films. Maar, zoals de naam al aangeeft, dat zijn wel alleen films die op dat moment uitgezonden worden.

We hebben bij het tv team navraag gedaan of er een Films op TV tegelrij kan komen voor op het hoofdscherm. Of dat er een extra onderdeel komt in Films met films op tv. Het team heeft dit op hun roadmap gezet, maar het zal niet iets zijn dat op korte termijn ingevoerd wordt. 

 

Betekent dat je voor nu dit via tv.kpn.com kunt nakijken, of dat je door de gids zult moeten bladeren. 


Bedankt voor het antwoord 😀