Skip to main content

Ik kan niet naar het menu.Werkt niet.KPN zegt wederom geen storing te hebben.Sinds de update steeds problemen

Beste @Xantha 

KPN heeft wel een storing, alsjeblieft:

 


Hallo,

Het is niet "momenteel".het gaat al wekenlang niet goed.En mijn 2de tv ontvanger is wederom vervangen zonder verbetering van het kastje(Al jaren problemen met de 2de ontvanger)En het kan niet zo zijn dat het normaal is dat de Experia box zwart verkleurd door warmte.Tv,problemen,email,en internet.Het wordt de hoogste tijd dat KPN de klanten tegemoet komt.En niet opschepen met een "gratis" film.Die staan al jaren op on-demand.Een korting op het abonnement  is op zijn plaats lijkt me.Als de klant belt met de klantenservice,wordt er doodleuk opgehangen.Zoals gisteren ook weer eens het geval was.


Hallo @Xantha, welkom op het KPN forum. Wat vreselijk rot dat je problemen ervaart met je diensten thuis, gisteren was er een storing waardoor ook jij hiermee geraakt bent, dat spijt ons enorm. We gaan er alles aan doen om het op te lossen. 

het kan niet zo zijn dat het normaal is dat de Experia box zwart verkleurd door warmte.Tv,problemen,email,en internet.

Dat is inderdaad wel vreemd. Welke Experiabox heb je? 

 


Hoi Xantha, het is hier al een tijdje stil. Ik neem aan dat je geen vragen meer hebt. Ik sluit hierbij je topic. 

Toch nog vragen? Dan horen we het graag :)


Reageer