Skip to main content

Nu inmiddels alweer een week geen ondertiteling bij de zender e entertainment, ook werden er sommige aankondigingen opeens in pools gesproken, wat gaat daar toch fout? En waarom moet het herstel zo lang duren ? 

Er wordt kennelijk maar weinig naar gekeken, want je bent de eerste die dit nu meldt deze week. Via het forum. 

Er is inderdaad geen ondertiteling op 71 E! Entertainment. 

Ik denk dat ik @TijtheMan er even bij roep.


Er wordt kennelijk maar weinig naar gekeken, want je bent de eerste die dit nu meldt deze week. Via het forum. 

Er is inderdaad geen ondertiteling op 71 E! Entertainment. 

Ik denk dat ik @TijtheMan er even bij roep.

Bedankt voor u reactie ik hoop dat er een oplossing komt want wij kijken er inderdaad graag na 


Gelukkig spreken ze duidelijk. Ik kijk nu even botched. Maar dit soort programma's zijn er ook volop op TLC. 😉


Gelukkig spreken ze duidelijk. Ik kijk nu even botched. Maar dit soort programma's zijn er ook volop op TLC. 😉

Ik begrijp u reactie niet zo goed, dus tegen mijn moeder van 86 zeg ik oh ze spreken toch duidelijk! Daar gaat het toch niet om! Wat een vreemde reactie 


Dank voor het melden! Heb het doorgegeven aan de tv mensen :)


Nou zeg. Ik zou bijna zeggen laat die ondertiteling maar zitten. 

Wat ben jij ineens onaardig. Bah!

Heel vervelend voor je moeder. Als ze het echt niet kan volgen maar gelijkaardige programma's wil zien dan beter tijdelijk naar TLC kijken. 

Mijn moeder van 85 heeft geen enkel probleem met Engels. Ze kijkt ook naar de BBC.

Het komt echt wel weer in orde. 


Dank voor het melden! Heb het doorgegeven aan de tv mensen :)

Bedankt 👍


En zo juist had ik een reclame met een Russische of Poolse voice over. Dat klopt ook niet helemaal @Erik_ 


Bedankt zo te zien is het met de ondertiteling opgelost en hopelijk blijft het goed 👍die Poolse voice over nemen we maar op de koop toe 


Ietsje laat, maar we hebben bevestigd gekregen dat het probleem inderdaad eerder deze week is verholpen :)