Skip to main content

Fijn hoor!

 

Wat werkt alles toch lekker!

 

Zit champions leauge te kijken en met nog een kwartier te gaan komt het stomme ding op het lumineuze idee om ‘nieuwe software’ te gaan installeren GEHEEL TEGEN MIJN WENS in. dat doe je als de gebruiker NIET actief is.

 

Vroeger kun je gewoon verder gaan waar je was gebleven met kijken maar NEE HOOR.

Ik mag helemaal opnieuw beginnen. oh WACHT U MAG NIET DOORSPOELEN OP SBS6!

U mag alles opnieuw gaan kijken.

 

Schaam je kapot KPN! Dit werkte allemaal goed VOOR DEZE achterlijke updates. 

Zit steeds meer te denken om toch maar op te stappen want dit schiet niet op//

Hallo @MasterKroket , je had ook op >uitstellen]  kunnen klikken, dan was de update pas 30 seconden later begonnen en had je het doelpunt niet gemist.:sunglasses:


Nee ik kan helemaal nergens op klikken.

Hij begint gewoon uit zichzelf zonder enige vorm van waarschuwing…

 

Het gaat erom dat dit WEER Een verslechtering is met het nieuw systeem.

Voorheen heb ik ook wel eens gehad dat er iets mis ging met een uitzending.

Maar dan herinnerde het ding zich dat je al een deel van de niet door te spoelen uitzending had gezien en mocht je het deel dat je al had gezien wel doorspoelen.

DAT is blijkbaar ook verdwenen..


Hoi @MasterKroket, ik vrees dat jouw probleem hier mee overeenkomt; Topic

Lees het even door en maak er een melding van aan de hand van het ‘vragenlijstje’ 


Nee hoor dat heb ik ook al vele keren gehad.

 

nu stond er specifiek nieuwe software downloaden en was het niet het spontane opnieuw opstarten (wat overigens wel minder frequent is geworden)


@MasterKroket , zet jij je ontvanger 's nachts helemaal uit of blijft die in stand-by? Normaal worden updates 's nachts uitgevoerd, maar dat kan natuurlijk niet als de ontvanger helemaal uit staat. In dat geval wordt de software geïnstalleerd zodra er een deadline is verlopen en dat gebeurt altijd wanneer je het niet wilt. 


Tja ik ben vaak ‘s nacht wakker en zat dus champions leauge terug te kijken. Voor mij is midden in de nacht updates doorgaans niet zo handig.

 

Voorheen kon je dus gewoon verder kijken zelfs bij zenders waar je normaal niet mag doorspoelen maar dat is nu dus ook verdwenen… 

 

Zoals je vast begrijpt heb ik dus niet de hele wedstrijd opnieuw afgespeeld.