Skip to main content

Beste,

Sinds een paar dagen heb ik de nieuwste kpn+ box. Met de vorige box kon ik met de tv gids de hele dag bekijken per zender en 7 dagen vooruit kijken en achteruit kijken. Een overzicht per zender kon je oproepen als je 2x op tv gids drukte. Vooral vooruit kijke hielp met het van te voren plannen van opnemen, je kom heel snel door de gids kijken.

ik kan deze functie van het gebruik van de tv gids niet meer ontdekken. Ik ga naar tv gids en ik kan alleen horizontaal de gids bekijken en dat is best lastig om vooruit te kijken.

Misschien heb ik het nog gevonden maar op dit moment kun je alleen de tv gids horizontaal bekijken. Of kan dit anders.

 

Alvast hartelijke dank

P.Rose

Hoi @BlueRose , volgens mij is dat niet mogelijk op dit moment maar de wens is bekend!


Klopt, verticale gids is er niet. Wel op de wensenlijst. Maar je kunt nog steeds een week vooruit (voor plannen) en een week terug (voor terugkijken).

Makkelijkst is de vooruitspoelknop voor 24 uur verder.

TIP van mij: voor verticale gids ff de KPN TV app in je mobiel gebruiken. Die kan wel verticaal per zender en dat plant inderdaad veel fijner als je ‘alles’ gedurende enkele dagen wilt inplannen.

En de gids in de TV+ box… meestal zet ik die tussen 20:00 en 23:00. Dan heb je overzicht van 7 zenders tegelijk die avond en kun je voor dezelfde avond weer makkelijk plannen.


TIP van mij: voor verticale gids ff de KPN TV app in je mobiel gebruiken. Die kan wel verticaal per zender en dat plant inderdaad veel fijner als je ‘alles’ gedurende enkele dagen wilt inplannen.

Waarom plant dat veel fijner? Persoonlijk zie ik echt het nut niet van een verticale gids, ik vind het een vervelende weergave van de gids.


ik vind het een vervelende weergave van de gids.

😁 Wat zul je het moeilijk gehad hebben in de tijd dat we nog alleen papieren gidsen hadden, wjb. Allemaal alleen maar verticaal per zender.

Ik plan voor sommige zenders enkele dagen vooruit. Dan vind ik verticaal, voor die ene zender, veel fijner. Meer uren te zien dan in horizontale weergave. 


PeterG schreef:

Ik plan voor sommige zenders enkele dagen vooruit. Dan vind ik verticaal, voor die ene zender, veel fijner.

Kijk, dat is al een stuk beter geformuleerd en ik hoop dat je dat veel vaker gaat doen.

Dus niet "het is" maar "ik vind" immers zulk soort dingen is niet voor iedereen hetzelfde.

Ik gebruik de vertical gids écht nooit.

Ik gebruik de KPN TV app de laatste tijd eigenlijk ook niet meer aangezien ik tv.kpn.com in de full-screen mode van de Hermit browser misschien nog wel beter vind werken dan de app.