Skip to main content

Hoe kan ik een andere keuze maken voor mijn dochtertje snap de gebruiksaanwijzing van deze tv zender niet helaas

Verder lijkt het mij een hele leuke app

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]

Hoi @Jennifer Gerz, welkom hier. 

Het is ook een leuke app!Alleen waar loop je tegenaan? Want als nieuwe gebruiker, moet je een nieuw kanaal aanmaken met eigen profiel en daarna kan je gebruik maken van de app. 


Ik denk dat je het kleurgebruik bedoelt:

Het kanaal vindt u onder voorkeuze 50 indien u pluspakket of kidspakket afneemt. P.S. de keuze in het eerste scherm is de button die blauw is….


Hoi hoi dank jullie wel voor jullie reacties maar ik kies dan 3 programma's dan zit me dochtertje bijvoorbeeld Diego te kijken en voor die is afgelopen dan begind bijvoorbeeld umizoomi al 

 


Hmm, dan zou ik 'm een keer moeten uitproberen. Heb het alleen op de dag van introductie gedaan.

Ben zelf niet van de doelgroep (leeftijd) en heb ook geen kinderen.


Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Gaat het dan goed met het afspelen? 


Waar kan ik kanaal/profiel nickjr aanmaken ik krijg geen keuze menu 


Hoi, @Elzalina . Welkom op het forum 🙂.

Via keuzenummer 50 krijg je Nick jr. interactief. Voor dit kanaal/app dien je op het Pluspakket geabonneerd te zijn.

Hoe je daar verder moet heb ik bij de introductie een berichtje over geschreven op m'n site. Verder zou ik het ook niet weten; heb geen kleintjes.

Breedbeeldweetjes.wordpress.com - KPN en Viacom stellen my nick jr beschikbaar