Skip to main content

Ik heb dus al 3 dagen de melding ’Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken, Probeer het later nog eens.

Dat later nog eens proberen doe ik nu al 3 dagen maar deze melding blijft.

Het is niet zo dat er een wijziging open staat welke nog niet verwerkt is, ik heb althans al heel lang niks gewijzigd.

Wanneer komt hier nu een oplossing voor ?

Welkom @RvdHeeft 

Waarschijnlijk in mijn KPN?

Gebruik je de app? Probeer anders eens de website Mijn KPN

Lukt het daarmee ook niet,test dan eens of het met een andere webbrowser wél lukt.

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/problemen-met-inloggen-op-mijnkpn-491842


Welkom @RvdHeeft 

Waarschijnlijk in mijn KPN?

Gebruik je de app? Probeer anders eens de website Mijn KPN

Lukt het daarmee ook niet,test dan eens of het met een andere webbrowser wél lukt.

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/problemen-met-inloggen-op-mijnkpn-491842

Ik gebruik de app niet en 2 verschillende browsers geprobeerd, dat is dus niet de oplossing, lijkt echt bij KPN te liggen en niet bij mij … 


Oké dan afwachten tot webcare het oppakt,Je wil van Alles in 1 naar Hussel,toch? Zag ik in een ander topic.


Ondertussen uiteindelijk gelukt via de app, nu maar wachten tot de 4k tv ontvanger opgestuurd gaat worden. In de mail staat nl. iets wat niet waar gemaakt wordt door KPN:

Op 11 maart 2020 wijzigen we uw abonnement in Hussel Internet 200 Mbit/s.

U hebt nieuwe apparatuur nodig of besteld. Deze apparatuur ontvangt u uiterlijk 3 dagen voordat de wijziging gereed is.

Dus ik zou op 8 maart die tv ontvangers al hebben moeten ontvangen?

 

Nog een puntje: Gisteren begin van de avond gewijzigd echter onder MijnKPN is deze wijziging nog altijd niet zichtbaar, daar staat nog steeds : Type abonnementAlles-in-1 Standaard !

 


Hoi @RvdHeeft, het technische probleem wat het aanvragen van de wijziging blokkeerde was later alsnog voorbij blijkbaar, waardoor je de wijziging nog kon doen. Dat je na het doen van de wijziging de oude pakketnaam nog zag staan klopt, de wijziging was op dat moment nog niet afgerond. Op 11 maart is die wel afgerond, sinds gisteren zal je daar nu het juiste Husselpakket zien staan. 

Heb je de 4K ontvangers ook al in ontvangst kunnen nemen en aangesloten?