Skip to main content

gisteren (18-10) werd ik geconfronteerd met een plotseling wegvallen van  internet en TV.

Ik zat te werken dus dat was erg ongemakkelijk. Na een half uur besloten te bellen met KPN. Wie weet is er een storing. Duidelijk antwoord “nee er is geen storing in uw regio”. Na controle op afstand “meneer de kabel is stuk want we hebben geen verbinding met het modem kunnen maken” Oké en nu? “morgen komt er een monteur om de boel weer aan de gang te krijgen”. Netjes uitgelegd dat als het mijn schuld is kost het geld en zo nee dan is het gratis. Dat is vervelend maar ja het is niet anders!….

En uur later toch maar het modem gereset ondanks dat alle lampjes groen brandde. Opnieuw proberen en jawel weer internet maar geen TV. (fout melding 301). KPN opnieuw gebeld en met mijn technische kennis uitgelegd dat ik denk dat het geen kabelbreuk kan zijn. Maar dat is wel vreemd want als je internet werkt dan moet de TV het ook doen werd mij verteld. Dan is misschien het modem defect (V10) dus de afspraak voor de monteur blijft staan.

De TV ontvanger uitgezet en na anderhalf uur nog maar eens aan gezet. Helaas installatie gestopt na 20% laden en geeft opnieuw F 301 aan.  Rond zes uur ‘s avonds nog een keer geprobeerd en ja de installatie loopt door en na ong. 10 minuten deed alles het weer.

Mijn vraag aan KPN is nu natuurlijk hoe kan dat nou dat alleen mijn aansluiting dit probleem heeft en dat niemand bij de servicedesk weet dat er aan het netwerk wordt gewerkt? 

 

 

Hoi @Mariqui, welkom op ons forum!
Helaas kunnen deze dingen soms wat langs elkaar lopen. Uiteraard is dat niet de bedoeling!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zal ik je feedback doorgeven.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!