Skip to main content

Vanavond heb ik tot 4 maal toe mijn TV-ontvanger moeten herstarten omdat er geen zenders “bereikbaar” waren.

De eerste keer kreeg ik zelfs de melding dat de ontvanger niet aangesloten was op het modem, terwijl deze gewoon bekabeld is, rechtstreeks op het modem. Deze kabel werkt al jaren zonder problemen en hier is niets in gewijzigd.
De tweede ontvanger die ik op de bovenverdieping heb staan werkt zonder problemen. 

Ook ervaar ik de laatste tijd enorme snelheidsdips in mijn wifiverbinding.…

Waar kunnen deze problemen vandaan komen?

Kijk eens hier Zender tijdelijk niet beschikbaar

en Oplossingen voor trage en wegvallende wifi door loop de wifi manager ook eens?


Uiteraard allemaal al geprobeerd, alvorens ik deze post plaatste. Vanavond helaas weer hetzelfde probleem met de digitale ontvanger voor TV…..


Ha @Tim Schreurs, welkom terug! Ik krijg direct de melding dat je de Wifi Manager nog niet doorlopen hebt. Ik wil je toch adviseren om dat eens te doen. Merk je ook dat het bekabeld internet slechter werkt? Goed dat je onze website al bekeken hebt. Ik begrijp dat je het bekabeld aangesloten hebt en dat je glasvezel hebt. Daarmee kunnen we al een paar zaken afstrepen. Heb je de mogelijkheid om de ontvangers eens om te wisselen? Ik ben benieuwd of het probleem dan ‘mee verhuist’. Wil je in dat geval de laatste drie cijfers van het betreffende serienummer doorgeven? Deze vind je onderop de ontvanger op de witte sticker. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, hoe staat het er nu voor? Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden.