Skip to main content

Vanaf 16 december storing. Volgens KPN weigert de setupbox de nieuwe update. Kreeg een nieuwe box. Na moeizame installatie 17 dec. tot op heden iedere dag storing. Om ongeveer het uur valt het beeld weg en start de box opnieuw op. Dit is niet te doen.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Goedemiddag @Masade, dat is even balen. De nieuwe zou het natuurlijk een stuk beter moeten doen!
Krijg je ook een foutmelding te zien? Kun je toelichten hoe de TV ontvanger verbonden zit met je experiabox?


De problemen zijn opgelost. Was een storing in een heel klein gebied. Duurde van donderdag tot maandagochtend. Overigens mijn box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op mijn modem. 


Ah top! Fijn dat het weer werkt. Bedankt voor je terugkoppeling!


Helaas ik heb te vroeg gejuicht. Vanavond Kerstavond doet mijn setupbox helemaal niets meer. Na dat de box vanavond 3 keer spontaan opnieuw opstartte, viel deze daarna volledig uit. Na zoveel storing de laatste tijd ben ik wel klaar met Kpn. Mijn abonnement kost mij ruim € 90,- per maand. Ga nu serieus op zoek. 


Wel opvallend als je een klacht hebt, krijg je geen reactie meer. 
Overigens mijn nieuwe setupbox gaf op 24 december de geest. 1e Kerstdag gebeld. Na het (On) nodige aan vragen te hebben beantwoord, zegde de de dame van KPN toe om maandag 27 dec. Uiterlijk 28 dec een nieuwe setupbox te sturen. U raadt het al, 29 dec. Niets ontvangen. 


Goedemorgen @Masade, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik kijk graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Welke foutcode krijg je precies?


Ik krijg geen foutcode. Mijn setupbox is na steeds opnieuw opstarten er na 6 keer volledig mee gestopt. Alleen het groene lampje brand. Geen cijfers en letters. Ik heb in totaal 3 setupboxen. Ook gewisseld en deze 2 werken naar behoren. Ik zou een nieuwe krijgen werd mij op 26 december beloofd.  Tot op heden niets ontvangen. Betaal wel huur per maand voor deze box.


Bedankt voor je toelichting @Masade, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze moet morgen bij hetzelfde servicepunt liggen als de vorige. Je krijgt hier nog een mail en sms over!