Skip to main content

Ik heb vorige week 2 nieuwe kpn+ ontvangers gekregen en aangesloten. In de woonkamer heb ik het geheel met de soundbar aangesloten. Echter bij de radio valt steeds het geluid weg na ongeveer een kwartier spelen vooral bij bepaalde zenders, bjj andere zenders speelt het wat langer. Als ik de ontvanger uitzet en weer aanzet heb ik weer voor even geluid. Ook bjj de televisie LG valt soms het geluid weg, soms komt het snel terug. Op mijn slaapkamer werkt bij de televisie Philips de afstandbediening wel als aan- en uitknop, maar het geluid kan ik er niet mee regelen. Ik hen de probleemoplosser van de KPN erbij genomen, maar uiteindelijk heeft dit niet mogen helpen. Wat kan ik nog meer doen?

Hallo @Jahama,

Het probleem komt meestal voort omdat na 15 minuten de screensaver begint te lopen als je niet echt daadwerkelijk de radio zender opstart. Dit bekend dus echt de tegel aanklikken van de radiozender. 
 

Mocht dit probleem hierdoor niet opgelost zijn, houd dan onderstaand topic in de gaten. Hier zijn wat meer meldingen over geluidsproblemen binnengekomen. 

Â