Skip to main content

Dagelijks valt het geluid van de tv even uit. Verder af en  toe stilstaand beeld. Óók de vaste telefoon  valt wel eens uit wat heel lastig is omdat je dit.niet merkt, pas als iemand meld d at  je.niet bereikbaar bent. Alles bij elkaar heel irritant.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Rozen!

Vooral het gedeelte van de telefonie lijkt me verre van handig, omdat je soms dus onbereikbaar bent terwijl je dat helemaal niet door hebt :slight_frown: Is het je wel eens opgevallen dat dit alles tegelijkertijd gebeurt? Dus dat je tv stoort op het zelfde moment als dat je telefonisch niet bereikbaar bent? 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik vanaf onze kant kijken of ik een verklaring kan vinden voor de verstoringen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Rozen, maar zie dat je wel contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat er nieuwe apparatuur is verstuurd. Aangezien je lijn nu helemaal goed meet, ga ik er van uit dat alles nu weer in orde is. Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!