Skip to main content

Beste lezer en mede klanten,

dit probleem ervaar ik dus ook! Elke dag meerdere keren! Als telfort klant had ik dit nooit! Weet niet eens of ze mij nu als kpn klant zien maar ach. Dit is om de 5min valt internet weg en komt die stb-nmc-400 code ? Kan geen toeval zijn dat het aan onze instellingen ligt als iedereen dit ervaart? Is ziggo echt zoveel

beter? Ik weet wel telfort zelden tot nooit storing of klachten gehad!! Ps hoe zit dat nu met telfort klanten moeten wij account maken of overzetten? Graag hulp want heb nooit iets vernomen vanuit kpn hier over

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Welkom bij ons op het forum @Marvie2020, alles valt bij jou weg dus begrijp ik, zowel tv als internet tegelijkertijd? Veranderen de lampjes op de Experia Box op dat moment ook, en welk model Experia Box heb je precies van ons? Zou je daarnaast ook je forumprofiel volledig kunnen invullen zodat ik mee kan kijken naar je verbinding? Ik hoor het graag van je.

Bij de overgang van Telfort naar KPN is technisch niets gewijzigd, de technische migratie komt nog. Als we niet samen verder gegaan zouden zijn zou je dit vermoedelijk ook bij Telfort gehad hebben dus.


Beste,

ik wil wel alles invullen, maar ben telfort klant geweest, heb geen nieuw klantnummer of welkoms bericht gekregen van jullie? Valt me op dat ik regelmatig die fout code krijg en lees dat meer mensen er problemen mee hebben? Voorheen was dit nooit met telfort, die dienst was uitstekend! Dit vind ik maar heel raar  

groetjes Marvin


Die foutcode geeft aan dat de tv-ontvanger geen verbinding heeft met het netwerk, vaak zien we dat dat tussen de Experia Box en de tv-ontvanger speelt. Zou je de vragen uit mijn vorige bericht nog kunnen beantwoorden? En ik ben daarnaast ook nog benieuwd hoe de tv-ontvanger met de Experia Box is verbonden, is dat met een directe kabel of met de draadloze verbindingsset? Op je profiel kan je meer invullen dan het klantummer, als je alles invult wat je hebt kunnen we vanaf daar verder.