Skip to main content

Bij het afspelen van Netflix, is er haperend geluid: soms een half minuut wel met geluid en dan weer een halve minuut geen geluid.

De Netflix app in de KPN ontvangers is nogal brak de laatste tijd.

Zelf ben ik geswitchd naar die in mijn smart-tv (woonkamer) en i.d. slaapkamer via Chromecast (Netflix-app in mijn smartphone gezet). Geen spijt van.
Kan ook nog op mijn laptop kijken (en ook van daar af streamen naar die Chromecast).


Welkom op het forum @248penelope! Bovenstaande antwoord van @PeterG  zou het probleem inderdaad waarschijnlijk oplossen. Wat je nog wel zou kunnen proberen is een reset van de ontvanger zoals hier bij stap 2, of het aanpassen van de geluidsinstellingen. Zou je kunnen laten weten of een van de adviezen geholpen heeft?


Helaas, de oplossingen van u,  @Bram_ had ik al uitgeprobeerd.

Ik vind de oplossing van @PeterG eigenlijk geen oplossing, hoewel ik dat gemakkelijk zou kunnen doen. Het gaat hier over een service die u zou moeten verlenen, toch?


Tja, als je wel een alternatief (smart tv / Chromecast) hebt en je gebruikt dat niet wat is dan het recht tot ergernis?

Helemaal met je eens dat het WEL goed moet werken, maar dat is momenteel nou eenmaal even niet zo.

Als het weer werkt, dat wordt ongetwijfeld in het centrale topic vermeld en mss zelfs ook op TotaalTV…., dan kan je altijd weer terug naar via de ontvanger, toch?

 


Dankjewel, @PeterG ! Het was absoluut geen ergenis naar jou toe, maar naar het servicelevel van KPN. Mirjam