Skip to main content
Beantwoord

Wel beeld maar geen geluid

• February 18, 2020
  • 5 reacties
  • 2553 keer bekeken

Roberto F
Nieuwkomer

Hallo,

Sedert vanmiddag hebben we wel beeld maar geen geluid op de Tv. We hebben hem gereset, stroom eraf gehaald etc etc maar niets helpt.

Zetten we hem uit en kijken dan naar netflix dan hebben we wel geluid.

Graag een oplossing

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Roberto F en welkom op het forum! Ik raad je ook aan om de SCART of HDMI kabel te controleren. Als je een andere HDMI of SCART kabel kunt testen zou dat ook super zijn! Heb je wellicht ook externe geluidsapparatuur aangesloten? Een home cinema set bijvoorbeeld? Daarnaast ben ik benieuwd of je de reset volgens stap 2 op deze pagina hebt gedaan. Ik hoor het graag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 18, 2020

Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. Haal voor de zekerheid de SCART of HDMI kabel los en druk deze opnieuw goed vast.

Zie ook Geen of slecht geluid Interactieve TV

Welk type tv ontvanger heb je?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2020

Hoi @Roberto F en welkom op het forum! Ik raad je ook aan om de SCART of HDMI kabel te controleren. Als je een andere HDMI of SCART kabel kunt testen zou dat ook super zijn! Heb je wellicht ook externe geluidsapparatuur aangesloten? Een home cinema set bijvoorbeeld? Daarnaast ben ik benieuwd of je de reset volgens stap 2 op deze pagina hebt gedaan. Ik hoor het graag! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Een 2.1 HDMI kabel is een optie

Heb je een homecinema erop aangesloten dan moet je de tv op passtrouhp(passeren) instellen