Skip to main content

Vandaag een nieuwe sony maart 2020 geïnstalleerd, alles prima en snel klaar, enkel geeft hij de tv zenders maar zonder geluid.

de tv geluiden en bijv youtube geven wel gewoon geluid.

de hdmi stekker zit er goed in

diverse hdmi stekkers geprobeerd

Volgens KPN zou het aan de tv ontvanger kunnen liggen, die verouderd is.

meer mensen die dit probleem kennen?

 

Beste @Jan en Riet 

Welke type TV ontvangers hebben jullie? Mocht dit een Motorola zijn, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet. Laat je het even weten of dit gelukt is?


Hoi Dennis, het is inderdaad een motorola

groet


Hoi Dennis, het is inderdaad een motorola

groet

@Jan en Riet je kunt deze omwisselen met die link die ik jullie heb gegeven. 😉 Gaat dat lukken? Anders klik maar op deze link: Apparatuur omruilen:blush:  


Het is gelukt ....


Het is gelukt ....

Fijn dat het gelukt is, veel plezier straks met die nieuwe TV ontvanger. 👍🏼


Hi @Jan en Riet, welkom op ons forum. Wat vervelend om te lezen dat het geluid van de tv-ontvanger het niet doet. Ik zie dat @Dennis Schreve al de tip heeft gegeven om de verouderde tv-ontvanger om te ruilen. Laat je weten of de nieuwe tv-ontvanger het probleem met het geluid heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer