Skip to main content

Hoe kan het dat we wel betalen voor eredivisie van Fox, maar de zenders niet kunnen zien? 

2 dagen geleden al gebeld maar nog geen enkele reactie gehad. 

Hallo @CarolaV ,

Haal de ontvanger even een seconde of 10 helemaal van de stroom af. 
 

Of doe anders eens een reset van jouw ontvanger. 
 

Staan de zenders wel in jouw zenderlijst? Zo niet, dan kunnen ze nog bij de verborgen zenders staan. 


Hebben we al gedaan maar helpt niet. 

Bij foxsport is ook geen account bekend. 


Als je kijkt in Mijn KPN, staat het pakket dan geactiveerd? 


Dan staat het wel geactiveerd


En weet je zeker dat de ontvanger ook via het menu hebt gereset?

De TV ontvanger kun je op de volgende manier resetten:


Want als dat ook gebeurd is, dan heb ik zo snel ook geen oplossing. 


Ik heb dit zojuist gedaan maar helaas heeft het niet geholpen. 

 

Wat nu als niemand me kan helpen? 

Kan ik onder het abonnement bij kpn uit? 


@PeterG Heb jij nog een idee? 
 

@CarolaV Er komt hier nog een moderator van KPN langs. 


Heb jij nog een idee?

Ja, dit nog.

Het Fox Sports pakket is te vinden van 221 t/m 226. Heb je al bij ‘verborgen zenders’ gekeken?
Heb je een eigen favorietenlijst aan staan tóevallig? Want daar komt ie natuurlijk ook niet vanzelf in.

In bijna alle gevallen dat een besteld pakket niet zichtbaar wordt helpt het uit en aanzetten van de ontvanger met de schakelaar op de achterkant. Zet 'm dan minimaal 1 minuut uit.

 


Hoi @CarolaV, vervelend dat je de zenders niet ziet. Omdat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld heb ik gelijk even gekeken en ik zie dat Fox Sports actief is binnen je abonnement. Controleer dan ook even wat Peter al zegt. Waarschijnlijk zijn de zenders verborgen.

 

Heb jij nog een idee?

Ja, dit nog.

Het Fox Sports pakket is te vinden van 221 t/m 226. Heb je al bij ‘verborgen zenders’ gekeken?
Heb je een eigen favorietenlijst aan staan tóevallig? Want daar komt ie natuurlijk ook niet vanzelf in.

In bijna alle gevallen dat een besteld pakket niet zichtbaar wordt helpt het uit en aanzetten van de ontvanger met de schakelaar op de achterkant. Zet 'm dan minimaal 1 minuut uit.

 

 

 


@CarolaV 

Voor de duidelijkheid, je gaat in het menu naar Verborgen zenders zoals hieronder, je selecteert de zenders die je niet meer wilt verbergen en kiest dan ook "Bewaar instellingen”.

 


Bedankt allemaal voor het meedenken maar het werkt nog steeds niet. 

Ik heb inmiddels:

de tv ontvanger gereset, deze heeft nu nieuwe software.

ontvanger gereset

Bij verborgen zenders staan alleen 2 erotiek zenders

Wat me opvalt is dat ik online ook geen fox zie en ook bij foxsportsgo kan ik mijn abonnement niet koppelen, omdat er geen abonnement actief is. Mijn inziens ligt de fout dus ergens bij kpn.

 


Dat is vreemd. Ik ben er daarom nog eens ingedoken en volgens mij heb ik de discrepantie gevonden. Het overzichtssysteem geeft namelijk aan dat Fox Sports actief is. Alleen, als ik het technische systeem de boel laat uitlezen lijkt hij daar niet bij te staan. Wil je het volgende doen:

  • Ga op de ontvanger naar Menu, dan Instellingen en dan Zenderpakketten
  • Zoek in de lijst Fox Sports op en bevestig met OK
  • Je krijgt dan een pagina met info over het pakket. En, wat ik verwacht, bovenin een groene knop om het pakket te bestellen. Kies daarvoor en bevestig dat allemaal. Het zal dan lijken alsof je er opnieuw voor gaat betalen, maar dat is niet zo. Immers, die betaling is al actief.

Dit zou ervoor moeten zorgen dat het zenderpakket ook in het tv systeem geactiveerd wordt. Dit duurt meestal een kwartier hooguit. Wil je laten weten of dit ook inderdaad lukt?


Beste Erik 

 

Helaas staat er bij mij een groene balk met geabonneerd. 

Ik heb wel de mogelijkheid om op te zeggen. Ik weet niet of het een optie is om op te zeggen en morgen of overmorgen weer aan te melden? 


Verdorie. Dan zou ik dat inderdaad proberen. Geef het een 24 uur na het opzeggen voor je het weer aanvraagt. Laat even weten of het dan wel werkt. Dan corrigeer ik vervolgens de kosten van de afgelopen dagen.


Is het gelukt om Fox Sports goed actief te krijgen met opzeggen en weer opnieuw aanvragen, Carola?


Sorry, zie nu je reactie pas. 

Ik heb het abonnement stopgezet en nog niet geactiveerd. 

In overleg met de mannen thuis wachten we even tot de eredivisie weer begint. 


Ook een goede oplossing, Carola 🙂 Dan heb ik bij dezen de kosten voor Fox Sports in de afgelopen periode voor je vergoed. Dit wordt op je julifactuur in mindering gebracht.


Bedankt Erik!