Skip to main content

Na anderhalve dag zakt de moed mij in de schoenen. Mijn moeder heeft problemen met interactieve tv. Gisteren TV gekeken even weg geweest om een boodschap en bij terugkeer geen TV, wel geluid maar geen beeld. Experiabox gereset, TV ontvanger gereset, nieuwe HDMI kabel geplaatst. Helaas krijg ik via de afstandsbediening het menu ook niet in beeld, kan ook niet checken of hij op de juiste kanaal staat omdat de source knop ook niet werkt, tenminste is niet zichtbaar in het beeld. Is het zinvol om de experiabox terug te zetten naar de fabrieksinstellingen??

Ga straks nog even proberen de HDMI kabel in een andere uitgang te plaatsen. Hoop doet leven.

Nou anders HDMI aansluiting is ook de oplossing niet. KPN gebeld, het probleem zit hem in de

Motorola tv ontvanger, deze geeft problemen. Er wordt een nieuwe Tv ontvanger gestuurd.


Hi @plumeria45, bedankt voor jouw bericht!

Fijn dat je inmiddels al even contact met ons hebt gehad via de telefoon en dat geconstateerd is dat de huidige tv-ontvanger aan vervanging toe is! Dat is dan alsnog snel geregeld :blush:

Wil je even laten weten of het met de nieuwe ontvanger inderdaad opgelost is? En heb je nog andere vragen dan hoor ik het ook graag. 


Nou vanmorgen is de nieuwe TV ontvanger geleverd, meteen aan de slag gegaan, en inderdaad het probleem zat hem in de oude TV ontvanger, de Motorola. Probleem opgelost, moeders kan weer televisie kijken :smiley::smiley::smiley:


@plumeria45, heel fijn om te lezen dat het hiermee opgelost is! :smile:


Reageer