Skip to main content

Bij ons precies hetzelfde verhaal, ook sinds 3 weken bij het opstarten vanuit  standby iets van over een minuut wel geluid maar geen beeld. Wij merken ook dat de hmb2260 steeds meer op een kachel gaat lijken. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

En herstelt. De oplossing voor het opstarten was bij ons om de ontvanger een kwartiertje van het stroom af te halen. Hitte probleem blijft wel bestaan.


Wil jij dan ook, @Eef A., je forumprofiel invullen? Reageer hier even als je dit gedaan hebt. Dan kan ik voor de volledigheid bij jou, en bij jou, ITVkijker, even doormeten. En het signaal doorgeven richting de iTV mensen. 


Gedaan en alvast bedankt. 🙂


Dank je, Eef. Fijn dat het opstarten nu weer goed gaat. Kijk dat wel even aan of het probleem terugkomt. Ik zie bij het doormeten er niet direct iets uitspringen. Wil niet zeggen dat er dan ook niets aan de hand is, alleen dat het dan niet iets is dat mijn systeem direct herkent. Wat betreft de warmte, dat zou niet heel extreem moeten zijn. Nog even als controle: het apparaat heeft voldoende ademruimte er om heen?


De ontvanger staat vrij van warmtebronnen en heeft naast en boven ruim 30 cm vrije ruimte. Ik had hem al op 4 rubberen voetjes gezet zodat er ook meer ruimte aan de onderkant vrij is maar dat maakte geen verschil in temperatuur.


Dan zal de oorzaak daar niet in zitten, @Eef A. . Voor de zekerheid wil ik dan de ontvanger omwisselen voor een nieuw exemplaar. Die wordt vrijdagmiddag, de 15e, in de middag (tussen 12:00 en 15:00) bij je thuisbezorgd. Je krijgt hiervan bevestiging per e-mail en sms op de bij ons bekende contactgegevens. Op het moment dat de koerier er is moet je de oude ontvanger + stroomkabel (maar zonder afstandsbediening) ook gelijk inleveren. Zorg er dan ook voor dat je dit klaar hebt staan, de koerier kan hier niet op wachten. De koerier heeft wel zelf een doos hiervoor, dus je hoeft het niet in te pakken. Op vrijdag krijg je nog een aanvullende sms waarin het tijdstip wat verder gespecificeerd wordt.


Heel erg bedankt voor het meedenken en de hulp Erik.


Helaas zijn ze niet gekomen om de ontvanger om te ruilen.


Heeee, dat is raar. En slordig. Ik zie dat je vanmorgen contact hebt gehad met een collega heeft een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen. Ik ga ervan uit dat het dan wel goed gaat. Sorry voor 't ongemak, Eef.


Ook op de nieuwe afspraak komen ze (reviva) niet opdagen. We kregen deze keer wel een sms dat het niet gaat lukken en dat ze pas op vrijdagmiddag langskomen. Je begrijpt onze ergernis. Ik ga de helpdesk weer even bellen.

 

edit: Dat helpt ook niets, we moeten reviva bellen en aangezien die vrijdag zeer onbeschoft was gaat dat niets opleveren, verder zijn ze vandaag dicht ook dus bellen gaat sowieso nu niet lukken. 


Wacht, ze komen nu pas aanstaande vrijdag langs!? Dat is wel heel erg veel later. Ik zie het hier ook niet terug, want wij krijgen alleen maar de origineel geplande afleverdatum te zien. Heb je contact kunnen leggen met Reviva?


Ze gaan proberen of het morgen lukt, ze hebben last van corona drukte. We gaan het zien. 🙂


Gelukkig is het deze keer met de koerier goed gegaan en kunnen we weer tv kijken.


Ik was een paar dagen afwezig, vandaar dat ik nu pas reageer. Maar ik ben blij te horen dat het toch sneller kon en toen wel goed is gegaan en je weer ongestoord tv kunt kijken , @Eef A. :)