Skip to main content
Beantwoord

Wel geluid maar geen beeld op de KPN TV+ Box

• April 17, 2023
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem. Als ik ‘s-morgens de KPN TV+ box aanzet en de TV heb ik alleen geluid en geen beeld en krijg ook de melding van de TV dat er geen signaal is. Als ik de TV+ box opnieuw opstart dan werkt het wel. Ik heb de TV+ box via de wifi lopen en dit werkt verder helemaal prima. Lijkt mij toch een bug in de TV+ box.

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen @MdR71 en welkom hier op ons forum :)

Ik las dat je de tip dat je in het instellingenmenu de 'snelle start' al had veranderd in eco en dat je de tv+ box nu niet meer elke keer opnieuw hoeft op te starten. Wat ook nog kan helpen is om de kabel op eens op een andere HMDI poort aan te sluiten. De problemen zijn in ieder geval bekend en deze signalen worden allemaal doorgezet naar de ontwikkelaars. In dat kader jij ook bedankt voor deze gerichte feedback!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2023

Goedemorgen @MdR71 en welkom hier op ons forum :)

Ik las dat je de tip dat je in het instellingenmenu de 'snelle start' al had veranderd in eco en dat je de tv+ box nu niet meer elke keer opnieuw hoeft op te starten. Wat ook nog kan helpen is om de kabel op eens op een andere HMDI poort aan te sluiten. De problemen zijn in ieder geval bekend en deze signalen worden allemaal doorgezet naar de ontwikkelaars. In dat kader jij ook bedankt voor deze gerichte feedback!

Brandaris
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 10, 2023

Sinds een paar dagen heb ik plotseling hetzelfde probleem. Alleen geluid terwijl het scherm zwart blijft. Kennelijk is men er in de afgelopen 2 maanden nog niet in geslaagd dit probleem op te lossen. 

Thijs1963
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • July 11, 2023

Klinkt als een LG toestel die hebben hier regelmatig last van soms ook Sony.

Work a round heeft uw al geprobeerd lees ik STB op ECO zetten.

wordt aan gewerkt heb ik begrepen.