Skip to main content
Beantwoord

wel menu, geen beeld

  • December 28, 2019
  • 7 reacties
  • 1290 keer bekeken

Sinds gisteravond geen beeld meer, begon eerst te haperen en toen zwart. Programma info en gids kan je opvragen, maar daarna werkt het niet. Alles opnieuw opgestart/gereset met twee verschillende ontvangers(eentje nog nieuw uit de doos) zelfde probleem. Wat kan ik nog doen?

Beste antwoord door PeterG

Wat vervelend. Dit is een HDCP probleem. Heb je al eens de HDMI kabel omgedraaid?

Erg oude hdmi kabel? Vervang ‘m voor een nieuwe HDMI 2.0 High Speed kabel.

TV kan ook defect zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 28, 2019

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen? Een draadloos verbindingset bijvoorbeeld?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 28, 2019

Wat vervelend. Dit is een HDCP probleem. Heb je al eens de HDMI kabel omgedraaid?

Erg oude hdmi kabel? Vervang ‘m voor een nieuwe HDMI 2.0 High Speed kabel.

TV kan ook defect zijn.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 29, 2019

@Martin I Goed dat je hier je verhaal deelt op ons Forum!

Inderdaad vervelend dat het ineens niet meer lijkt te werken. Goed dat je het e.e.a. al hebt uitgesloten door een andere ontvanger aan te sluiten. Het kan inderdaad een DHCP probleem zijn. Je zou de experiabox eens kunnen resetten. Als dit niet werkt en het omdraaien van de HDMI kabel ook niet, kan ik een nieuwe HDMI kabel naar je toe sturen. Had je de tv-ontvanger direct aangesloten op het modem of via een DVS zoals @Joep1965 al aangaf. 

Als je alvast je gegevens invult op je profiel, dan kunnen we straks snel schakelen. :smiley:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 10, 2020

@Martin I We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2020

het werkt allemaal weer!!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 11, 2020

Gefeliciteerd!

Ben toch benieuwd hoe. Ook handig voor andere mensen met dit probleem :wink:


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Gefeliciteerd!

Ben toch benieuwd hoe. Ook handig voor andere mensen met dit probleem :wink:


Inderdaad! Wat heb je gedaan? Welke ontvanger heb je eigenlijk @Martin I ?