Skip to main content

Afgelopen zaterdag zag ik op mijnKPN dat het TV Pluspakket gratis werd aangeboden. Dus dat heb ik dan ook maar geactiveerd en zoals op de screendump hieronder te zien is, zijn we nu geabonneerd op het Pluspakket en dat het gratis is. MijnKPN geeft zelfs aan dat de actiekorting geldt zolang het abonnement loopt.

 

Tot mijn verrasing kreeg ik ook een email waarin aangegeven is dat het Pluspakkent voor ons 6,99 euro kost en er wordt geeen actiekorting vermeld.

Krijgen we nu de actiekorting of niet?

Als we geen actiekorting hebben dan willen we ook het Pluspakket niet, maar mijnKPN geeft aan dat we het Pluspakket pas na een maand kunnen opzeggen.

Graag meer duidelijkheid en als we geen actiekorting krijgen, graag het Pluspakket van ons abonnement verwijderen.
 

Goedemorgen beste volgens mij geldt het alleen al je ook een mobiele abonnement heb van kpn. Dan is het plus pakket gratis 😀


Dat zou kunnen. Maar zoals je kan zien, de screendump geeft aan dat het Pluspakket gratis is. Als je gelijk hebt, gaat er wat goed fout bij KPN en daar willen we niet de dupe van zijn


Hallo @OID,

Hoe staat het in MijnKPN vermeld nu dan? Meestal staat er dit :
Pluspakket € 6.99
Actiekorting Pluspakket -€6.99

 


Meestal staat er dit :
Pluspakket € 6.99
Actiekorting Pluspakket -€6.99

Misschien staat dat ook op dat overzicht, maar @OID heeft nogal veel zwart gelakt 😁

@OID Heeft u een mobiel abonnement van KPN? 


In MyKPN wordt onder huidige kosten het Pluspakket á € 6,99 vermeld, maar niet de actiekorting, Dit gerldt ook voor de email van KPN (zie mijn orginele vraag). Maar de screendump (gemaakt in mijnKPN) vermeldt wel heel duidelijk dat het Pluspakket gratis is zolang het abonnement loopt (zie ook mijn orginele vraag). 

Nee, we hebben geen mobile abonnement van KPN.

Dus nogmaals: Wat gaat er fout bij KPN?


Uit deze rekening worden we zo geen wijs. Het lijkt de belastingdienst wel.

En waarom al dat zwart? We kennen de pakketten en weten de prijzen. Dat hoef je niet te verbergen 😁.

Ik zie onder pluspakket een nogal lange regel zwartgelakt. Wat staat dáár????

Alle pakketten die ik gratis heb staat in mijn factuur met de prijs vermeld, maar daaronder dan weer een tegenbedrag (hetzelfde) waardoor het feitelijk 0 is.

Maar er zal als je zo’n pakket hebt nooit staan

Pluspakket….. € 0,00

Wel

Pluspakket € 6,99
Pluspakket actiekorting -€ 6,99 (het minnetje valt nauwelijk op)


Ik zie onder pluspakket een nogal lange regel zwartgelakt. Wat staat dáár????

Denk dat daar staat '’ Pluspakket gratis -zolang het abonnement loopt.'’


Vandaag contact opgenomen met de KPN Helpdesk. Ik heb ten onrechte het aanbod gekregen voor gratis Pluspakket. Oorzaak onbekend. Ook zou de mijnKPN app niet moeten aangeven dat ik nu gratis geabonneerd ben op het Pluspakket en dat de actie korting geldt zolang het abonnement loopt (zie de screendump als onderdeel van mijn orignele vraag). Ik krijg nu het Pluspakket deze maand gratis. Maar dit is op de maandfuctuur niet te verwerken en daarom zal  de € 6,99 voor deze maand teruggestort worden op mijn bankrekening. Verder zal de Helpdesk ervoor zorgen dat op 13 juni  mijn abonnement wordt stopgezet.  


Hoi @OID, het Pluspakket is zo te zien niet gratis bij jouw abonnement inderdaad. Ik zie ook dat je daar vandaag telefonisch contact over hebt gehad en dat je het Pluspakket wilt uitzetten. Ik zie het er niet bij staan maar ik vermoed dat er in dat gesprek ook is aangegeven dat het geen gratis zenderpakket is. Edit: je reactie hierboven was er nog niet toen ik dit typte. Het is op die manier opgelost begrijp ik.

Het Pluspakket is, zoals in de andere reacties al is genoemd, alleen gratis in combinatie met een mobiel abonnement. Het valt dan onder de Husselvoordelen

 

Ik zie onder pluspakket een nogal lange regel zwartgelakt. Wat staat dáár????

Denk dat daar staat '’ Pluspakket gratis -zolang het abonnement loopt.'’

Qua lengte van die regel zou dat kunnen inderdaad, maar dat is 'm niet. Dat is de regel van interactieve tv met een tv-ontvanger.


Ja, maar de vraag blijft (1) waarom kreeg ik het gratis aangeboden en (2) waarom geeft de mijnKPN app nog steeds aan dat ik gratis geabonneerd ben op het Pluspakket en dat mijn actiekorting geldt zolang mijn abonnement loopt?

 


Dat is een goede vraag inderdaad, daar heb ik het antwoord ook niet op. Heb je mogelijk in het verleden een mobiel abonnement gehad welke nog herkend werd door de app, dat die daardoor dacht dat het beschikbaar zou zijn?


Nee, geen KPN mobiel abonnement gehad. Verder op de PC via de internet brownser wordt ook aangegeven dat het graties is:

 


Het is meer dan alleen de zenders. Het pluspakket bevat ook On Demand aanbod via het menu.

Open menu → pluspakket. Bovenaan kun je dan switchen tussen Films of Series (bevat ook docu's).

Zie Films, Series.


Het Pluspakket is inderdaad meer dan alleen de zenders, dat klopt. Waardoor je dat bericht hebt gekregen is voor mij niet te achterhalen, ik heb het doorgegeven zodat dit achter de schermen uitgezocht zal worden. Daar krijg ik geen terugkoppeling op.


Vandaag maar weer contact opgenomen met de KPN Helpdesk. Zoals hiervoor aangegeven werd mij via Mijn KPN het Pluspakket gratis aangeboden. Echter dit bleek niet juist te zijn en KPN zou op 13 juni het Pluspakket voor mij stopzetten (omdat ik op vakantie was). Daarnaast zou de € 6,99 teruggestort worden op mijn rekening (was reeds gefactureerd). Echter wat blijkt na mijn vakantie, het Pluspakket stond nog steeds aan en ik had ook het geld niet teruggestort gekregen. In plaats daarvan werd ik voor een 2de maand gefactureerd. Daarnaast kreeg ik nog steeds in Mijn KPN de pagina dat het Pluspakket voor mij gratis is.

Nu heeft KPN vandaag (als het goed is) wel het Pluspakket uitgezet en de belofte gedaan dat ik de 2 maanden á € 13,98 terugkrijg als verrekening op mijn volgende factuur.

We zullen volgende maand wel zien of het dit keer wel goed gaat.

Het blijft een slechte zaak dat ik het (terecht of niet) een aanbod kreeg voor gratis Pluspakket en dat Mijn KPN dat blijft aangeven na activatie. Waarom onderzoekt KPN niet waarom ik dit gratis aanbod kreeg, waarom Mijn KPN bleef aangeven dat ik het Pluspakket gratis had en dat het vervolgens wel gefactureerd werd?


Gisteren heeft KPN het Pluspakket uitgezet. Maar wat zie ik vandaag? Het Pluspakket wordt me weer gratis aangeboden. Is deze aanbieding nu weer niet correct? KPN? Wat is er aan de hand?

 

 


Fijn dat het Pluspakket nu uit is en dat de kosten daarvan weg zijn. Waarom je die optie nog ziet staan weet ik ook niet, zoals gezegd heb ik dit doorgegeven en wordt daar naar gekeken. Ik verwacht dat die melding na een tijdje verdwijnt.


Ik zag dit verhaal van het plus pakket en dacht ik ga ook eens kijken. Ben sinds april KPN klant met tv en internet. Als ik via de KPN app kijk en extra zenders aan klik zie ik dit. Er staat dat je ook mobiel moet hebben maar het lijkt alsof ik het zo aan kan zetten. Verwarrend.