Skip to main content

Ik dacht een tag aan te klikken en nu moet ik alles opnieuw typen.

 

Vorige week keek ik via de kpn app op mijn telefoon the masked singer terug en kon ik doorspoelen.

Zostraks zette ik het aan op de app via mijn ipad.

Opeens doet de app raar en moet ik 70 minuten terugkijken ZONDER door te kunnen spoelen.

Zojuist probeer ik het dan toch maar weer te kijken vanaf waar ik was en word ik letterlijk op 3 minuten vanaf het begin van het programma gezet.

 

Hoe kan dit?!

Ik vind dit niet acceptabel.

Ik heb geen videoland dus ik zou het gehele programma dus moeten terugkijken door de glitch in de app.

Als u opneemt, dan kunt u bij de opname doorspoelen. 

Bij terug kijken via de tv gids kan dat niet. Heel soms wil dat toch lukken, maar dat hoort niet zo te zijn.


Als u opneemt, dan kunt u bij de opname doorspoelen. 

Bij terug kijken via de tv gids kan dat niet. Heel soms wil dat toch lukken, maar dat hoort niet zo te zijn.

Ik had het niet opgenomen.

Bij terugkijken spoelde hij dus uit zichzelf terug en kon ik niet meer terug naar waar ik was.


Als u opneemt, dan kunt u bij de opname doorspoelen. 

Bij terug kijken via de tv gids kan dat niet. Heel soms wil dat toch lukken, maar dat hoort niet zo te zijn.

Dag Nick83,

dat is niet helemaal correct denk ik. Ik gebruik de tv app op mijn Sony Android tv en daar kan ik bij opgenomen programma’s niet doorspoelen. 
ik krijg steeds de melding “voor deze zender is het niet toegestaan om door te spoelen”.

dit staat dus haaks op je opmerking.

iemand een oplossing of antwoord waarom dit niet kan?

Mvg,

Bert


@Bert1962 Ik vermoed dat u het programma dan terugkijkt via de gids. Wanneer is het programma uitgezonden wat u terugkijkt?

Als het doorspoelen van een opname niet lukt, dan is dat gewoon een bug van de app.


@Bert1962 Ik vermoed dat u het programma dan terugkijkt via de gids. Wanneer is het programma uitgezonden wat u terugkijkt?

Als het doorspoelen van een opname niet lukt, dan is dat gewoon een bug van de app.

Dank voor je snelle reactie.

nee, ik kijk het programma niet terug. Het betreft opnames die ik opgenomen heb en dan vanuit het menu “ opgeslagen” opstart.

bug, zou kunnen. 
wachten op volgende update dus?


Dan gaat er iets niet goed. 

Blijft dit zo nadat je de app heb verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Zo ja: 

Welk Merk en type tv heb je?

Uit welk jaar?

Wat is de versie van de Android Smart TV app?


Even een update:

Wat hebben we ontdekt?

Als we een opname kijken waarbij de eigenlijke uitzending nog loopt, dan kunnen we de reclames niet doorspoelen.

Als we een opname kijken waarvan de eigenlijke uitzending afgelopen is, kunnen we volledig doorspoelen.

Bijvoorbeeld:

ik stel een opname van eigen huis en thuis, met een uitzendtijd van 17:00-18:00 uur. Als ik deze opname ga kijken om 17:40 uur, dan loopt de eigenlijke uitzending nog, dan kan ik de reclame niet doorspoelen.

kijk ik hem daarentegen om 18:10 uur, dan kunnen we doorspoelen.

nu we dit weten is er vwb ons geen probleem. Hier kunnen we mee leven, nu we de oorzaak gevonden hebben.

 

tot zover


Kijk, dat is alweer een stap verder. Top dat je het deelt en dat jullie er mee kunnen leven. Dat is ook fijn. 

Daarbij helpt het mij ook weer. Ik ga de feedback meenemen naar de ontwikkelaars. Bedankt.