Skip to main content

Ik kan me ontvanger nie op hd instellen,  heb contact gehad met kpn en heb een nieuw kastje van jullie gekregen maar helaas heeft dat niks geholpen.  Hoe kunnen we dit oplossen?

Hallo @Royvanerp 

Het kan zijn dat het bandbreedte profiel wat aan jou is toegewezen niet ruim genoeg is voor een HD ontvanger. Dit profiel wordt ingesteld op basis van je internet snelheid.
Als je jouw iTV abonnementsnummer in je forum profiel invult dan zou een moderator voor jou kunnen controleren wat het profiel is wat jij hebt gekregen. Tevens kunnen ze zien hoe jouw ontvanger is ingesteld qua SD/HD instellingen.


Hallo @Royvanerp 

Het kan zijn dat het bandbreedte profiel wat aan jou is toegewezen niet ruim genoeg is voor een HD ontvanger. Dit profiel wordt ingesteld op basis van je internet snelheid.
Als je jouw iTV abonnementsnummer in je forum profiel invult dan zou een moderator voor jou kunnen controleren wat het profiel is wat jij hebt gekregen. Tevens kunnen ze zien hoe jouw ontvanger is ingesteld qua SD/HD instellingen.

Als het goed is heb ik hem nu goed ingevuld


@Jeroen-bart Engelen   hoeveel internet snelheid heb je dan minimaal nodig om hd te kunnen bekijken op je tv?


@Jeroen-bart Engelen   hoeveel internet snelheid heb je dan minimaal nodig om hd te kunnen bekijken op je tv?

@Royvanerp dat is ongeveer 8 Mbit/s.


@Jeroen-bart Engelen dan snap ik er helemaal niks van waarom dat ik geen HD kan kijken op mijn tv!  Alles aangesloten zoals het moet en een nieuw kastje gehad maar niks lijkt te helpen 


Hi Roy, welkom hier. 

Zou je het nu nogmaals willen proberen? 

@Jeroen-bart Engelen thanks voor het voorwerk. :relaxed:


@Alex_P  @Jeroen-bart Engelen  nou heb ik wel hd!  Dus het is jullie gelukt! Hartstikke bedankt voor jullie snelle service!


Fijn om te lezen. Graag gedaan.