Skip to main content

Welk abonnement kan ik heb best afsluiten als ik de combinatie wil in de 'Titel’

 

groet Rene

KPN heeft maar 1 abonnementsvorm voor nieuwe klanten, dat is Hussel:

  • 50 mbit internet: € 42,50
  • 1 tv ontvanger zonder opnemen: € 10,-
  • 1 digitenne ontvanger: € 5,-
  • Spotify Family: € 14,99

Samen is dat dan € 72,49 per maand.

Ook bestaande klanten die een Alles-in-1 abonnement hebben zullen moeten overstappen op Hussel als ze Spotify Family willen.


Opnemenpakket met terugkijken kost 5 euro extra en ook bellen is twee euro per maand voor een vast telefoonnummer, zonder de kosten van gesprekken. Als je ook mobiel afneemt, krijg je korting op een zenderpakket, is het pluspakket gratis en krijg je korting op mobiele abbonementen. Op de voorpagina van www.kpn.com kan je invullen wat je nodig hebt en krijg je de prijs te zien. Let op, de eerste maanden is een korting actief of je krijgt een cadeau erbij.

 

Je betaalt per dienst... Zo is 50 mbit 42.50 maar komt er bij een andere snelheid weer een paar euro bij. Als je dus ook mobiel wilt afnemen kan een korting op een entertainment pakket dus handig zijn. Ik twijfel of Spotify familie daar ook onder valt. Andere zou je Spotify ook los kunnen nemen en dat niet bij KPN onderbrengen.

 


Hoi @mensr. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat @Nick83 en @Jeroen Ruiter al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. Ben je er al uit welke abonnement het beste beste bij je past? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!


Ziggo heeft me een verbeterd aanbod gedaan, dus ik kijk het nog een jaartje aan, maar toch bedankt voor de informatie


Ook voor u een hele fijne dag toegewenst en mogelijk tot volgend jaar. ;)