Skip to main content

Welke Experiabox is het best geschikt om de 4K zenders door te geven? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag Robyn, er verscheen een boodschap vanuit de tv-ontvanger in beeld dat er nieuwe software beschikbaar was en dat die gediwnload ging worden.

iIk heb hierover contact gehad met de klantenservice. omdat de download maar bleef draaien en een foutmelding verscheen.

Zij adviseerden me om de tv-ontvanger lios te koppelen en de stekker er weer in te steken.

Hierbij is waarschijnlijk de meest nieuwe software weer geinstalleerd?

Vandaar mijn verzoek om de oude software opnieuw te downloaden, ik hoop vannacht?

Groet,

Ruud


Goedemorgen Robyn,

Afgelopen vrijdag is het er wellicht niet meer van gekomen.

Kun je mij zeggen of het alsnog mogelijk is mij te voorzien van de “oude” software op de Arris TV-ontvanger VIP5202? Zie hiervoor ook ons mailverkeer van afgelopen week.

Alvast mijn dank.

Hartelijke groet,

Ruud


Hoi Ruud,

Dan kunnen we net zo goed hier even verder kletsen. De software op jouw 5202 is reeds teruggezet. De nieuwste is versie 7.7.90_1, en jij hebt nu  7.5.74_3030. Dus je draait al oudere software, zonder de HDR update.


Dag Paul, helder. Het bericht afgelopen vrijdag dat er nieuwe software zou worden geinstalleerd heeft dus niet geleid tot het herinstalleren van de meest recente software 

Daar was ik ietwat ongerust over.

Als ik nu beschik over de “oude” software dan kunnen we het voor nu hierbij laten.

Ik hoop dat de firmware-update op korte termijn beschikbaar komt en ik daar weer gebruik van kan maken.. 

Ik dank jou voor jouw moeite.

Vriendelijke groet,

Ruud


Dag Paul, helder. Het bericht afgelopen vrijdag dat er nieuwe software zou worden geinstalleerd heeft dus niet geleid tot het herinstalleren van de meest recente software 

Daar was ik ietwat ongerust over.

Als ik nu beschik over de “oude” software dan kunnen we het voor nu hierbij laten.

Ik hoop dat de firmware-update op korte termijn beschikbaar komt en ik daar weer gebruik van kan maken.. 

Ik dank jou voor jouw moeite.

Vriendelijke groet,

Ruud

Nee, dat is niet mogelijk omdat je in een aparte groep staat. Jouw account “denkt” dat de huidige software de meest recente is. Je kunt dus resetten wat je wilt. :wink:

Geen moeite, blij dat het is gelukt. Ik hoop ook dat dit probleem binnen afzienbare tijd is opgelost!


KPN, we hebben even over en weer met elkaar moeten bellen  en mailen, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. 
 

Ik heb de “oude” software terug op mijn Arris 4K VIP 5202.

Mijn beeld zier er weer als een juweeltje uit.

Robyn en Paul, bedankt voor jullie moeite in deze. 
 

Uiteraard kijk ik reikhalzend uit naar de komende firmware-update waarbij het probleem van het forceren naar HDR-niveau waarbij kleuren fletser kunnen uitpakken  uit de wereld is. 
 

Hartelijke groet,

Ruud


Hi @ruudforsthovel ! Super dat alles nu dan helemaal in orde is. Ik wacht ook in spanning tot de update er is, maar tot die tijd heb jij in elk geval prachtig beeld. Mocht er in de toekomst nog eens wat zijn, dan weet je ons te vinden!


Reageer