Skip to main content

Welke film heb ik op 2 juli om 21.07 gehuurd?

Dit wil ik graag weten.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Op mijnKPN kunt u dit zelf terugvinden.


Ja maar staat geen titel bij.


Toch stiekem een 18+ film gekeken. 😉 Nee ik hoop dat KPN dit kan uitzoeken voor je.


Kan videoland op mijn naam geblokkeerd worden? Volgens mij wordt er op mijn naam video's gehuurd, want er is niemand in mijn huis die video's huurd. En s'nacht slapen wij.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

 

Heb je er aan gedacht om het wachtwoord van mijn KPN aan te passen? Of heb je een abbonement bij Videoland niet via KPN aangeschaft? Ik zou dan het wachtwoord daar aanpassen.


Wijzig de pincode van je ITV. Dit kan je via de decoder doen. Die is nodig om betaalde films te huren.

Films via het videolandpakket worden niet extra in rekening gebracht en zijn 'gratis’. Je betaalt dan alleen het maandelijkse bedrag voor het pakket.

Heb je ooit iemand je ITV abonneenummer + pincode verstrekt? Bv om ergens mobiel te kunnen kijken.

Iemand binnen je huishouden? Meerdere decoders / kijken via laptop/phone/tablet?


De laatste paar maanden kijk ik op mijn factuur en er staat bij dat er films gehuurd zijn, ik heb het thuis nagevraagd maar mijn jongens zeggen dat ze geen films gehuurd hebben via videoland. Nu zijn de films meestal s'nachts gehuurd, maar dan slapen wij. Hoe kan dit? Wordt er op mijn naam films gehuurd waar ik niets vanaf weet?

 

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Wbswrp7 en welkom op het forum! Als de titel niet op je MijnKPN en op de factuur weergeven staat gaat het inderdaad meestal om een 18+ film. 😬 Wegens privacyredenen kan ik ook niet inzien welke film het dan exact was. 

Het beste advies is die van Peter:

Wijzig de pincode van je ITV. Dit kan je via de decoder doen. Die is nodig om betaalde films te huren.

Dit kun je via deze pagina doen. Ik ben benieuwd of er daarna in de late uurtjes nog films gehuurd worden. 


Reageer