Skip to main content

hallo allemaal,

ik zie verschillende opmerkingen die te maken hebben met geluids isseus op de tv+ box.

vraag voor de moderator: welke problemen zijn bekend bij de app ontwikkelaars?

vraag voor iedereen:

welke problemen worden er ervaren?

degene die ik momenteel heb:

1 - volumeniveau algemeen te laag(eerst moest tv op 20 nu moet ik hem op 55 a 60 zetten voor zelfde niveau ) dus 3x hoger(zal een+2db zijn hebben meer mensen dit gemerkt?

2- vooral rtl 4 heeft geluids stops. blijft raar dat dit bij rtl4 is en bij de anderen niet of nauwelijks. iemand hetzelfde probleem?

3- lipsync . dit heb ik zelf sporadisch. nu ik hem op wifi heb is het zelfs tot nu toe weg. wel erbij vermelden dat alles frits apparatuur is. hier is wifi subliem van.. zijn er veel mensen met dit probleem?

 

@Steffen14 

(ik ben net zoals jij klant bij KPN, op een forum helpen vooral klanten elkaar).

 

Zie ook hier.

Hier kan je zien met welke punten KPN bezig is voor de DIW7022

 

En hier zie je een verlanglijstje gemaakt door @wjb 

Hier mag je alleen wensen toevoegen. 

(problemen etc. via een nieuwe topic). 

 


@Steffen14 Bij mij is sinds de laatste update het volume veel te laag bij terugkijken en opgenomen programma's op mijn Android t.v. 

Zie 

 


joop2011: 

orum helpen klanten elkaar, maar de moderator zet regelmatig veel voorkomende problemen door naar de juiste kanalen.

is mij verteld doorservice+.

het geluidsprobleem is bij serviceplus niet veel aangekaart, wel vermeld in forum. dus er wordt dan weinignopgepakt.

het probleem zit hem in de software waar het max. volume verlaagd is om alles gelijk te trekken.

dan zie mijn topic over bedraad tov wifi. 

het is duidelijk merkbaar als ik wifi gebruik doordat deze bij mij 2,5x zo snel is. 

veel problemen komen niet goed door naar de ontwikkelaars met de juiste prio. dit voornamelijk omdat de problemen hier worden besproken maar niet bij kpn terecht komen(service+)

hoop dat klanten hier op reageren zodat dit verdrr wordt bekeken door de juiste personen

 


ps mijn lijstje is ook ergens in het forum werd ook niet opgepakt zowel door klanten en moderator. hopelijk helpt wjb,s topic dit keer


@Steffen14 

Tip, als je naar iets verwijst, zet dan ook de link erbij.

Dat is makkelijker.

Geen idee naar welk topic je verwijst.😣

 

Lijstje van @wjb 

Dat is niet voor problemen, maar voor wensen.

Zie hier. 

 

Problemen waar KPN mee bezig is, zie hier. 


deze bedoelde ik.

moet toegeven @wjb heeft een betere lijst..👍👍

ps ik zie dat (punt13) de db vraag voorlopig niet wordt opgepakt, dus deze ,bug, zal dan ook wel lang duren voordat het opgelost is.

 


ps kpn link waar kpn mee bezig is is gesloten


Er zit nog wel een geluidsverschil bij zenders die Dolby hebben en gewoon stereo. Het is wel minder geworden na kleine aanpassingen.

En er is nog steeds geen Dolby 5.1 geluid aanwezig bij alle opnames. Dit is hier een groot gemis.


ps kpn link waar kpn mee bezig is is gesloten

 

Klopt, die is voor KPN zelf.

Zij werken hem bij bij updates.

Voor ons, klanten, is het ter informatie waar ze mee bezig zijn. 

 

Als je een klacht hebt, dan maak je een eigen topic daarover aan.

KPN ziet die ook en komt er indien nodig ook op terug.


dat zou moeten maar. en klacht over volumeniveau die toch prio zou moeten hebben. wordt als lage prio opgenomen.

dat is raar naar mijn idee. zoals wordt besproken bij de lijst van @wjb de 7022 is geheel niet klantgereed. ik zou zeggen nu de bugs weg dan beeldverbeteringen. lijkt mij prio.

ps kpn ziet het pas als de moderator het doorgeeft. dat zeggen ze bij service+ 

zo komt het geluidsisseu er niet echt terecht als er niet veel mensen in het forum erover praten. 

ik ben buiten alles om wel zeeer tevreden over de nieuwe 7022. zodra alle isseus eruit zijn is het een grote sprong voor de toekomst.