Skip to main content

Nog 1 andere vraag.

misschien dat u mij deze kan beantwoorden.

welke ir verlengen zou kunnen werken op de Arris vip 2952.

misschien off topic maar ik hoop dat u me wil antwoorden.

Admin: eigen topic aangemaakt voor jouw vraag

 

Hallo @Hassie! Je bent niet de eerste die deze vraag hier stelt. Check dit topic eens > 

 

Laat het maar weten als je toch nog een vraag hebt:blush: . 


Het is de marmitek  invisseble 6 xtra geworden


Het is best leuk dit. Naast @Lisa heb ik nog wat favoriete moderators. Maar ze worden betaald door KPN. Dus mag zij dit waarschijnlijk niet vermelden. :joy:  (niet reageren Lisa) Een niet KPN medewerker (geen moderator) schreef afgelopen week hierover iets in dit forum wat ik ook wel wist van @wjb . Ik dacht hou toch je bek toch dicht vent, want daar wil ik straks ook gebruik van maken, maar whatever, dit soort dingen blijven alleen voor echte ambtenaar typen geheim. 

Het is heel simpel. Als je Hussel hebt, bestel je 4K. Je krijgt dan een 5202 ontvanger. Een week later zeg je het 4K abonnement direct weer op. Je hebt dan een ontvanger met infrarood afstandbediening,  gaat je dus ongeveer 2,50 Euro kosten.  


Helaas dat gaat niet lukken.

wij hebben 70 MB internet snelheid.

De 4K box heeft 100 MB nodig.


Ik kan geen like geven die mijn bedroefdheid voor jou uitdrukt. Dan maar via dit, die likes interesseren jou en mij waarschijnlijk helemaal niet, we willen gewoon een goed product.  :joy: Anderzijds, KPN zit niet te wachten op weg lopende klanten, dus als je even belt met 0800-0402 en vraagt om een “medewerker” (want je krijgt eerst bots, wel intelligent op het niveau zoals dat vaak in films belachtelijk wordt gemaakt.) blijkt het dat KPN heel veel medewerkers hebben die commercieel meedenken in het belang van KPN. Je weet niet wat voor inventieve regels ze dan vinden binnen het pakket van KPN. (Overigens is dat al net zo lang als ik de PTT/KPN ken).  


Heb ik reeds gedaan.

en daar kreeg ik het begrijpelijke antwoord dat de 4 k box dan de gewone zenders slechter van kwaliteit doorgeeft.

en daar word u niet blij van en wij ook niet en ik ook niet.

dus nogx helaas dat gaat dus niet lukken.

ook omdat KPN vasthoud aan de 100 MB die benodigd is voor de 4K vox


Het enige dat ik voor jou dan nog kan doen is hier @wjb vermelden, die kan waarschijnlijk wel vermelden wat KPN medewerkers (begrijpelijk) niet mogen vertellen.


Als ik de reviews mag geloven dan zou deze (klik) moeten werken.


Als ik de reviews mag geloven dan zou deze (klik) moeten werken.

 

Dus @Lisa en @alex stijgen weer in mijn waardering. Ik dacht niet dat het nog mogelijk was. Ik hoop echt dat ze straks ook financieel de waardering krijgen die ze verdienen. :joy:

Niet jaloers worden @wjb , jij hebt dit al.  :joy: