Skip to main content

Hoi kpn in 2018 was ik altijd bij me opa en oma en keek ik films van het pluspakket kinder genre al die films zijn weg weet je misschien welke films er toen opstonden?

Hallo ​@Yordi038 ,

Dat is nu nergens meer terug te vinden. Maar mogelijk vind je in dit lijstje jouw favoriete kinderfilms uit 2018:

https://www.xgn.nl/artikel/beste-kinderfilms-uit-2018

Hoi kpn in 2018 was ik altijd bij me opa en oma en keek ik films van het pluspakket kinder genre al die films zijn weg weet je misschien welke films er toen opstonden?

Even voor alle duidelijkheid, op een forum helpen klanten elkaar.

Dus Hoe KPN?

En zoals ​@Noordzee al aangeeft, die informatie vind je nooit meer terug.

Hi Yordi, kan me voorstellen dat je dit wil weten. Even op persoonlijke titel, ik werk bij kpn maar niet bij het forum, maar Ik heb even voor je gekeken. In september 2018 heb ik een lijst gevonden met de mapindeling op onze tv ontvanger van destijds. Onderstaande series stonden daarin genoemd. Ik hoop dat je er wat aan hebt, het geeft een goed beeld van de series die we destijds aanboden via onze TV ontvanger.

Airport
Beertje Bruin
Ben 10
Biba Boerderij
Bibi Blocksberg
Blaze en de Monsterwielen
Bob de Bouwer
Bollie en Billie
Brandweerman Sam
Bumba
Casper & Emma
Chloe's Toverkast
Conni
De Kleine Prinses
De Powerpuff Girls
De Wielen van de Bus
De Wonderlijke Wereld van Gumball
Dibo
Dora and Friends
Ernst, Bobbie en de Rest
Flin & Flo
G.I. Joe: Renegades
H2O
Heidi
Hello Kitty
Ibbeltje
Jokie en Jet
K3
Kabouter Plop
Kikker en Zijn Vriendjes
Kleine Rode Tractor
Knofje
Koen Kampioen
Leren met Jokie
Littlest Pet Shop
Maya de Bij
Mega Mindy
Mia and Me
Mighty MagiSwords
My Little Pony
Nijntje
Otje
Picknick met Taart
Piet Piraat
Pieter Konijn
Robocar Poli
Rox
Shaun het Schaap
Shimmer and Shine
Sprookjesboom
Steven Universe
Studio 100 Videoclips
The Adventures of Chuck & Friends
The Garfield Show
Tip de Muis
Transformers Prime
Transformers Rescue Bots
Transformers Robots in Disguise
Troetelbeertjes
Uki
Wickie de Viking
Zorro

Qua films kan ik je helaas niet verder helpen, hier heb ik niet zo’n overzicht van. Hier zaten destijds veel kinderfilms tussen van studio’s In The Air en Just Media.

Groet,

Machiel

Wat gaaf dat je deze lijst hebt gevonden en hebt gedeeld, Machiel! Dit brengt vast weer wat nostalgische gevoelens naar boven... 😊

Zijn er bepaalde films uit die tijd die je je nog goed herinnert of die je graag opnieuw zou willen zien, ​@Yordi038?

Reageer