Skip to main content

M’n man heeft t inmiddels beetje gehad… hoe zit het nu met sportkanalen? Hij wilde vorige week psv-Ajax kijken maar helaas dat kon niet. 
Heb standaard pakket waarbij in omschrijving duidelijk stond dat ik eredivisie kon kijken. Maar dat klopt dan dus niet? Hoe zit dat dan????

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Welk abonnement heeft u? Heeft u een Hussel thuis abonnement? Of een ouder abonnement? 

Bij het standaard pakket zitten ESPN 1 en 2 dacht ik. Heb er niet zoveel verstand van, ik kijk er zelf nooit naar. Maar ESPN heeft de betreffende wedstrijd op ESPN 3 uitgezonden. En daar moet je extra voor bijbetalen. 


Hallo @Rianne Krieze ,

Bij het basispakket zit ESPN (1) standaard inbegrepen. 
 

PSV-Ajax werd vorige week uitgezonden op ESPN 2. 
 

Voor ESPN 2, ESPN 3 en ESPN 4 heb je een aanvullend abonnement nodig. 
 

Dat kost 12,99 per maand. Eventueel kun je 5 euro per maand entertainmentkorting krijgen als je een mobiel abonnement hebt en die korting nog niet ergens anders voor gebruikt. 
 

 

ESPN zendt de Nederlandse eredivisie uit via ESPN (1), ESPN 2 en ESPN 3. Gemiddeld eens in de drie weken kun je dan jouw favoriete club live zien op ESPN (1) als je alleen het basispakket afneemt bij KPN. 

Op Eurosport wordt geen Nederlands voetbal uitgezonden, dus die zender laat ik verder buiten beschouwing.  


Ik heb idd hussel abonnement. 
Dat het zo is ingedeeld had ik inderdaad gezien (espn 1 en niet meer) 

waar het mij om gaat is dat het in m’n ogen vals adverteren is. Ik sluit wat af waarbij staat dat ik eredivisie kan kijken bij het abonnement. Dus wil ik daar ook alles van kunnen zien. En niet eens een wedstrijd. 
(gelukkig) is m’n man niet iemand die alle wedstrijden wil Zien, maar wel Ajax en psv. Vandaar dat extra pakket afsluiten niet mijn voorkeur had. Maar dat kan dan dus vaak niet ondanks die zin dat het erbij zit.  Als ik dit soort geneuzel had geweten waren we wel bij ziggo gebleven. 
Is toch raar? (Niet transparant in ieder geval) voel me wel voor de gek gehouden


Welk abonnement heeft u? Heeft u een Hussel thuis abonnement? Of een ouder abonnement? 

Bij het standaard pakket zitten ESPN 1 en 2 dacht ik. Heb er niet zoveel verstand van, ik kijk er zelf nooit naar. Maar ESPN heeft de betreffende wedstrijd op ESPN 3 uitgezonden. En daar moet je extra voor bijbetalen. 

 

In het basispakket heb je alleen Eurosport 1

Eurosport 2 zit in het pluspakket.

ESPN 1 heb je gratis op kanaal 14

 

Als je Hussel hebt, dan heb je het pluspakket gratis. 

En zo te lezen heb je dat, dus heb je het pluspakket en Eurosport 2 ook. 

 

Als je nog geen Entertainment korting hebt, dan krijg je bij het ESPN pakket € 5,-- korting per maand. (staat wel separaat op de factuur als entertainment korting). 

 

Bij Ziggo had je zo wie zo geen Ajax of PSV gratis, bij KPN (als op kanaal 1 uitzenden) wel. 

Bij Ziggo heb je Ziggo sport (1 kanaal) en daar zit geen Eredivisie op. 


Je kan eredivisie kijken in het basispakket. Nergens wordt beweerd dat dat alle wedstrijden zijn. ESPN programmeert de topclubs zelden op het hoofd kanaal. Ze willen graag ook wat verdienen door abonnementen op het pakket. 

Bij kpn in basispakket:

ESPN op 14, Eurosport 1 op 35

Bij Ziggo in het basispakket:

Ziggo sport ( hoofd kanaal via 14 )

ESPN ( sinds kort @joop2011 , 421)

Eurosport 1 ( 20 )


Hey @Rianne Krieze! Het klopt wat PeterG schrijft. Je kunt wel ESPN zien in het basispakket, maar niet alles wordt op dit kanaal uitgezonden. Er is inderdaad nóg een ESPN kanaal waarop je je kunt abonneren (ESPN pakket).
Hier vind je een overzicht van alle zenders in het basispakket. En hier vind je een overzicht van zenders per zenderpakket.


Hallo @Rianne Krieze ,

Bij het basispakket zit ESPN (1) standaard inbegrepen. 
 

PSV-Ajax werd vorige week uitgezonden op ESPN 2. 
 

Voor ESPN 2, ESPN 3 en ESPN 4 heb je een aanvullend abonnement nodig. 
 

Dat kost 12,99 per maand. Eventueel kun je 5 euro per maand entertainmentkorting krijgen als je een mobiel abonnement hebt en die korting nog niet ergens anders voor gebruikt. 
 

 

ESPN zendt de Nederlandse eredivisie uit via ESPN (1), ESPN 2 en ESPN 3. Gemiddeld eens in de drie weken kun je dan jouw favoriete club live zien op ESPN (1) als je alleen het basispakket afneemt bij KPN. 

Op Eurosport wordt geen Nederlands voetbal uitgezonden, dus die zender laat ik verder buiten beschouwing.  

Ik heb idd hussel abonnement. 
Dat het zo is ingedeeld had ik inderdaad gezien (espn 1 en niet meer) 


(gelukkig) is m’n man niet iemand die alle wedstrijden wil Zien, maar wel Ajax en psv. Vandaar dat extra pakket afsluiten niet mijn voorkeur had. Maar dat kan dan dus vaak niet ondanks die zin dat het erbij zit.  Als ik dit soort geneuzel had geweten waren we wel bij ziggo gebleven. 
Is toch raar? (Niet transparant in ieder geval) voel me wel voor de gek gehouden

 

@Rianne Krieze 

Gelukkig wordt komende zaterdag PSV - AZ wel op ESPN 1 uitgezonden. 
En zondag is Ajax - Hecacles ook op ESPN 1 te zien.
(En nog diverse andere wedstrijden)
 

Dus komend weekend kan hij uitgebreid genieten ! 

Veel plezier…. :thumbsup_tone4:


En vrijdag starten de Olympische spelen.

Jammer dat erg veel 's nachts is. 


Jammer dat erg veel 's nachts is. 

Ik zie het belangrijkste wel in Studio Peking. Dat eindeloze live kijken naar die soorten sport…. Zelfs 'de tijd’ van een tenniswedstrijd is nog te overzien.