Skip to main content

Beste forumleden,

Ik heb internet bij XS4ALL en tv bij Ziggo. Ik wil nu voor tv overstappen naar XS4ALL. Weet iemand welke ontvanger je dan krijgt?

Groet,

Liesbeth

 

Beste Liesbeth, helaas kan je bij XS4ALL niet meer bestellen, dat moet dan via KPN.

 

Bij TV van KPN zou je de nieuwe Sagemcom DIW7022 (KPN TV+) krijgen.

 

 

Groet, 

Joep.


Ik heb van XS4ALL wel aan aanbod gekregen van een pakket en ik dacht ergens gelezen te hebben dat XS4ALL-klanten juist niet de nieuwe ontvanger zouden krijgen. Maar dat was een bericht van een half jaar geleden of zo, dus misschien is het veranderd.

Groet,

Liesbeth


Uitbreiden XS4ALL met tv kon 11 maanden geleden inderdaad ook nog gewoon, ookal kon je ook toen allang geen nieuwe klant van XS4ALL meer worden. En toen inderdaad een andere ontvanger dan bij nieuwe KPN abonnementen. (En destijds heeft de XS4ALL helpdesk, toch ook KPN, zelfs afgeraden om naar TV+ te gaan.)

Maar misschien is dat inderdaad veranderd, dat weet ik niet. @joephoi18 het gaat dus om uitbreiden van een bestaand XS4ALL abonnement, verandert dat je antwoord nog?


Hallo @LiesbethAmf ,

Je krijgt bij een aanpassing (uitbreiding) van jouw huidige abonnement de Arris VIP 5202. 
 

Ga je verlengen? Dan ga je over op KPN TV+ en dan krijg je de DIW 7022.


Abonnementen bij XS4ALL zijn nog prima te verlengen met 2 jaar. Ook dan blijft u de 5202 houden. KPN klanten krijgen TV+.


Ik heb net gebeld met XS4ALL en ik krijg inderdaad een Arris ontvanger. Ze bieden nog geen TV+. De medewerkster verwacht dat TV+ begin volgend jaar ook aan XS4ALL-klanten gaat worden aangeboden. ‘Als het allemaal goed werkt', zei ze.


Reageer