Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb nog een oude Motorola VIP1853 ontvanger en begrijp dat ik deze om kan ruilen voor een nieuwe tv-ontvanger. Ik zie echter in de online tool niet welke nieuwe ontvanger ik dan weer terugkrijg.  Hoe kan ik hier achter komen?

Als ik mijn gegevens invul voor een nieuw abonnement dan staat er dat er bij een nieuw abonnement een 4k-ontvanger wordt geleverd. Betekent dit dat ik mijn oude Motorola ontvanger om kan ruilen voor een nieuwe 4k-ontvanger?

Overigens zie ik daar ook dat er nu een actie is waarbij je een LG-tv of Soundbar krijgt bij een nieuw internet abonnement. Wanneer geldt een abonnement echter als nieuw? Ons vorige abonnement heeft een einddatum in 2018, kan ik dan ook gebruik maken van deze actie?

Vriendelijke groeten,
Kevin

Hallo @Kevin de Vries ,

Je kunt jouw Motorola omruilen via deze omwisseltool : 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 

Je krijgt alleen niet de nieuwe 4K-ontvanger. De reden hiervoor is dat er momenteel maar een beperkte voorraad is van deze ontvangers. Je kunt op dit moment daarom ook niet het 4K-pakket bestellen. 

Je krijgt wel een modernere ontvanger voor Interactieve TV, dus het is sowieso voor jou een verbetering. Het kunnen diverse ontvangers zijn, het meest waarschijnlijk is de Arris VIP2952.

Je kunt verder geen gebruik maken van actie's die alleen voor nieuwe abonnee's bedoeld zijn. Iedereen heeft eenmalig geprofiteerd van een welkomstaanbieding. Maar daar blijft het dan bij. 

 


Dankjewel voor het heldere antwoord. Ik zal hem dan ruilen via de tool.

Toch vind ik het wel apart dat als ik al mijn gegevens als een nieuwe klant invul op de website er dan wel een 4k-ontvanger bij exact dezelfde producten zit. Ik neem maar even aan dat dan de 4k-ontvanger ook onder een soort actie valt, waardoor je hem als nieuwe klant wel krijgt.

Het is verder geen probleem hoor, maar gewoon een constatering en het voelt een beetje scheef dat het bij de één wel kan en bij de ander niet.

Nogmaals dank voor je goede antwoord!