Skip to main content

Goedendag,

Graag zou ik het verschil willen weten, naast wat al op de website vermeld staat.
Op zolder heb ik een "woonkamer” waar al een internetdraad vanaf de experia box beneden naar toe is getrokken voor mijn televisie.
Maar mijn internet wisselt erg in hoe goed/slecht die is, hier was voor gewaarschuwd door de monteur, dus ik wist dat dit kon gebeuren.
Welke wifi versterker zou u mij aanraden?
Die witte voor 149 euro of die zwarte 98 euro, welke ga ik het meeste plezier van hebben?

Met vriendelijke groet,

Jolanda

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Jootje1312 . Welkom op het forum.

Dat is lastig in te schatten. Je geeft aan dat er een kabel naar boven loopt? Dat is goed nieuws. Je kunt daar namelijk een versterker op aansluiten (en de tv doorlussen)

Als je de wifi manager doorloopt en je snelheid blijft boven onder de 20Mbit kun je via deze tool gratis zwarte wifi versterkers van ons krijgen. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Goedendag,

Heb inmiddels de zwarte experiawifi binnen en geinstalleerd. Werkt prima. Moest alleen 1 omruilen wegens 1 klein knopje aan de zijkant. Waardoor hier de boel in het 100 liep. En niet meer verbinding kreeg met wifi. Via kpn telefonisch contact gehad en daarna kon ik beter afspraak maken in de winkel. Dus dat gedaan en dus omgeruild. 

Bedankt voor de info.