Skip to main content

Welke zenderwijzigingen voor 2024 zou je graag zien?

  • 14 September 2023
  • 232 reacties
  • 7039 keer bekeken

Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar?

Pluspakket is inderdaad net zoals het basispakket aardig uitgekleed.

BBC 3 en 4 mogen van mij in het pluspakket.

Voor een Engels pakket zijn deze 2 zenders onvoldoende, dan moet er echt meer bij .😉


Er is ook weer BBC 3 @Ratonesque .

Wat mij betreft weer BBC 3 en 4 terug in het pluspakket. 

Het pluspakket wordt gratis doorgegeven aan iedereen die Combivoordeel heeft. En op die manier worden de kosten van die zenders toch weer over alle klanten verdeeld. 

Dus daarom ben ik helemaal voor het idee van @Caroline Plat  Gewoon de kosten neerleggen bij wie daar voor wil betalen. 

Ik ben toch meer voor het solidariteitsmodel, @Noordzee. Anders wordt het  basispakket straks helemaal uitgekleed, en moet iedereen die ook ook maar iets meer wil zien dan de standaardzenders daar zwaar voor betalen, in plaats van dat het voor iedereen een beetje betaalbaar blijft. 

Eigenljjk ben ik voor een basispakket en dan een zelf per zender samen te stellen pluspakket uit een breder pakket van zenders. Betaal je misschien voor sommige zenders ff meer maar das je eigen keuze en zijn t ook echt zenders die je kijkt ipv 100 die je nooit kijkt


Niet een beetje meer per zender @Caroline Plat .

Nu kan kpn nog zenders voor pluspakket inkopen met het argument ‘er zijn x abonnee's’. 

Als kpn zenders in moet kopen die individueel verkocht gaan worden wordt ook de inkoopprijs veel meer. Jarco van TotaalTV heeft eens vermeld dat je dan al gauw op € 2 per zender per maand uitkomt. En als je dan geïnteresseerd bent in zeg 15 zenders dan is het veel goedkoper als die deel uitmaken van een pluspakket van zo'n 30 zenders. Ook al heb je er dan ook 15 waar je niet naar kijkt.

Een zender als 192tv kost bij losse online afname, bij de zender zelf, al € 6,99 per maand….


Niet een beetje meer per zender @Caroline Plat .

Nu kan kpn nog zenders voor pluspakket inkopen met het argument ‘er zijn x abonnee's’. 

Als kpn zenders in moet kopen die individueel verkocht gaan worden wordt ook de inkoopprijs veel meer. Jarco van TotaalTV heeft eens vermeld dat je dan al gauw op € 2 per zender per maand uitkomt. En als je dan geïnteresseerd bent in zeg 15 zenders dan is het veel goedkoper als die deel uitmaken van een pluspakket van zo'n 30 zenders. Ook al heb je er dan ook 15 waar je niet naar kijkt.

Een zender als 192tv kost bij losse online afname, bij de zender zelf, al € 6,99 per maand….

Oeh dat laatste wist ik niet. Nu krijg je 3..400 zenders en ik dacht bv per 10 betaal je een bepaald bedrag, en dan bv voor zenders die nu in een klein pakket zitten betaal je ff meer.


Baby TV (kanaal 57) is gewijzigd van SD naar HD.

En heeft nu ook een multicast stream.


Goedemorgen 

Ik zou graag  TVE terug willen in Culemborg 

Au.

Gr Joaquin Quintana 


Ik zou graag pebble tv er bij willen hebben


Reageer