Beste KPNers,
Ik zit momenteel bij Ziggo en overweeg over te stappen naar KPN. Er is echter één potentieel stuikelpunt waardoor ik twijfel:
Ik heb op de bovenverdiepingen geen coax of ethernetkabels. En het leidingensysteem leent zich niet makkelijk om kabels te trekken.
Met Ziggo kijk ik nu boven TV met de Ziggo Go TV app op 2 TVs tegelijk. Deze TV's zijn niet "smart", maar in plaats daarvan heb ik een goedkoop Android boxje waar ik de app op heb geïnstalleerd. Dat werkt zo prima voor mij.
Ik zie dat KPN een vergelijkbare app heeft (KPN Smart TV app). Werkt deze app ook op een gewone Android Box (dus niet AndroidTV, maar gewone Android)?
Ik begrijp dat de app (net zoals de Ziggo Go TV app) niet zichtbaar zal zijn in de playstore (want geen AndroidTV), maar kan ik net als met die ziggo app de losse .apk installeren? Of gaat de KPN app dan een foutmelding/blokkade geven ala "dit is geen AndroidTV"?
En mocht dat dus niet kunnen, is de "gewone" KPN app afstandsbediening vriendelijk? Of is die net zoals de gewone ZiggoGo app alleen te bedienen met touchscreen of muis?
Alvast bedankt!