Skip to main content
Beantwoord

WGS-400 melding, hoe op te lossen?

  • April 29, 2020
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Als ik naar mijn zenderpakketten ga dan krijg ik een mededeling:
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het ophalen van de gegevens. Probeer het later nogmaals.

(WGS-400)

Service tool op MijnKPN zegt dat deze foutcode niet bestaat.
Graag input over hoe dit op te lossen (herstarten ontvanger ed. al gedaan)

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen allemaal, en welkom op het Forum!

Ik begrijp dat jullie stuk voor stuk deze melding krijgen of hebben gehad. Dat lijkt me geen toeval! Ik heb geen melding gehad dat het een storing is geweest, maar misschien wel kleinschalig. Kunnen jullie aangeven of het probleem nog steeds speelt? Zo ja, dan ga ik het even na! Vul dan ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. 

Ik hoor graag van jullie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Ik krijg ook een wgs-400 te zien en kan niet verder


  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Hier hetzelfde probleem


  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Ook hier het zelfde.  Heb meerdere keren gebeld maar tot op heden nog niet goed geholpen. 
onder tussen loopt afgesloten abonnement wel door. 


  • April 30, 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2020

Goedemorgen allemaal, en welkom op het Forum!

Ik begrijp dat jullie stuk voor stuk deze melding krijgen of hebben gehad. Dat lijkt me geen toeval! Ik heb geen melding gehad dat het een storing is geweest, maar misschien wel kleinschalig. Kunnen jullie aangeven of het probleem nog steeds speelt? Zo ja, dan ga ik het even na! Vul dan ook even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. 

Ik hoor graag van jullie!


Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Is dit een probleem wat nog steeds voorkomt bij mensen?