Skip to main content

NPO1 Zaterdag 4 januari 20.30u. - Wie is de Mol? is niet in te plannen als serieopname. De knop is er wel op de TV+ box, maar reageert niet als je erop klikt.

Een losse opname wel, maar dan wordt het een wirwar van opnames door mekaar ipv allemaal in 1 map.

Aanvullende fout in de afleveringsnummer (wat misschien de oorzaker is) is dat de aflevering van aankomende vrijdag 3 januari 22.10u. op NPO1 (herhaling van zaterdag 28 december 19.05u. op NPO1) als aflevering 1 wordt aangemerkt, net zoals de nieuwe aflevering van aankomende zaterdag 4 januari 20.30u.

Zie hieronder:

Ook is het niet mogelijk de aflevering in de TV+ app op de mobiel/tablet op te nemen. De opname knop is niet aanwezig (ja, ik ben ingelogd en ik heb nog opname ruimte)

Zie hieronder:

Ik hoop dat dit voor aankomende zaterdag nog hersteld kan worden.

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi ​@Sebas14,

Ik heb je een eigen topic gegeven over dit onderwerp, goede dat je het even aankaart. Ik zie inderdaad precies hetzelfde in de app en ga dit doorzetten naar de juiste mensen. Ik hoop van harte dat hier op tijd iets aan veranderd kan worden, maar wil je voor de zekerheid wél aanraden om hem als losse opname in te plannen. Dan kan je hem in ieder geval terugkijken!

Ah okee, hij staat al als opname ingepland. Ik zal voor de uitzending van zaterdag nog kijken of hij als serieopname in te plannen is.

Wij hebben inderdaad exact hetzelfde probleem.  Ga ervan uit dat het wel opgelost gaat worden.  

met vr. Gr. 
mvb 

Hi iedereen, omdat Maj inmiddels vrij is reageer ik zelf hier. De oplossing voor nu is om dit als losse opname in te plannen. Dit kan alleen via de app niet. Via de televisieontvanger of https://tv.kpn.com/ kan dit wel. Dit geldt alleen bij deze aflevering. 

Ontzettend sorry voor het ongemak, ik hoop dat iedereen dit op tijd leest. 

Ah jammer, dan gaan we er maar vanuit dat het vanaf aflevering 2 weer als serieopname kan worden ingesteld. Daar komen we morgen achter.

Inmiddels is het nu mogelijk om een serieopname in te plannen voor 'Wie is de Mol'.

Via de app en op de TV ontvanger.

Alles netjes opgelost en komen de afleveringen netjes in 1 map te staan. 😊

Ja maar die van vandaag wordt niet opgenomen. Zie ik nu net. Mmmm balen

Reageer