Skip to main content

Top 10 sterkste voetbalcompetities: Spanje, Engeland, Duitsland, Italië, Portugal, Frankrijk, Nederland, Argentinië, Brazilië, Verenigde Staten.

Daar heeft KPN niets over te zeggen. KPN is alleen een doorgeefluik.


Ik niet, ik ben namelijk een absolute voetbalhater.

Wat mij betreft mogen alle voetbaluitzendingen juist verdwijnen.

Ook hoop ik dat KPN ooit een keer zal stoppen met de sponsoring van de eredivisie.

Liever vandaag dan morgen, maar helaas heb ik daar geen enkele invloed op.


Top 10 sterkste voetbalcompetities: Spanje, Engeland, Duitsland, Italië, Portugal, Frankrijk, Nederland, Argentinië, Brazilië, Verenigde Staten.

Dat krijg je nooit op één kanaal. Alleen voor de Nederlandse competitie zijn al drie kanalen nodig. Met uitzondering van de rondes 33 en 34 lukt dat. Wil je tien landen volgen, dan heb je ongeveer 20 kanalen nodig. Want in de zeven genoemde Europese wedstrijden worden de wedstrijden vaak gelijktijdig gespeeld. 
 

Persoonlijk zit ik niet op zo veel voetbalkanalen te wachten. Met alleen de samenvatting in Studio Sport ben ik ook tevreden. Het enige betaal-TV-kanaal wat mij zou interesseren op voetbalgebied zou alleen de wedstrijden van mijn favoriete club zijn. Naar andere voetbalclubs kijk ik zelden. 


Kansloos. Rechten, hè. Er is nooit één partij die dat allemaal kan betalen. Dat zou voor de kijker ook een best prijzig abotje zijn op die zender. Krijgen 'we’ weer opmerkingen dat dat zo duur is….

Eredivisie, Keuken Kampioendiv., Tweede divisie
Europa league, Championsleague
en wat er nog meer is. Kosten 10-tallen miljoenen per competitie.

Alleen al de eredivisie kost Fox Sports iets meer dan 83 miljoen euro per jaar. (overeenkomst voor 12 jaar, 2013-zomer 2025 voor 1 miljard euro.)


Ikzelf vind het zo genoeg voetbal kanalen ikzelf ben geen voetbal hater.IK kijk wel er naar .maar zo genoeg 😉


1 tv kanaal, zal niet werken, dat zou dan een OTT on demand dienst moeten worden. Zoals Peter terecht opmerkt hoe houden ze dat betaalbaar? Ik heb zelf weinig met voetbal en verwacht ook dat een stream van de favoriete club meer levensvatbaarheid heeft.


Alleen al de eredivisie kost Fox Sports iets meer dan 83 miljoen euro per jaar. (overeenkomst voor 12 jaar, 2013-zomer 2025 voor 1 miljard euro.)

Dan maken ze daar een enorme winst op met die rampzalige overeenkomsten die ze hebben afgesloten met KPN en anderen.

Alleen bij KPN harken ze al 66 miljoen Euro per jaar binnen en dan hebben we het nog niet over de ander providers die FOX Sports aanbieden.


Hah @guidomelis, welkom op het KPN forum. Wat een goed idee. Ik denk dat er vele voetbalfans met jou een zenderpakket willen met kanalen waar alle top competities wereldwijd worden uitgezonden. Maar helaas, de voetbaluitzendrechten zijn versnipperd en individueel verkocht. Verschillende commerciële partijen proberen middels een zenderpakket het product aan de man te brengen. 

Maar dromen en verlangen mag altijd. 


Top 10 sterkste voetbalcompetities: Spanje, Engeland, Duitsland, Italië, Portugal, Frankrijk, Nederland, Argentinië, Brazilië, Verenigde Staten.

Dat krijg je nooit op één kanaal. Alleen voor de Nederlandse competitie zijn al drie kanalen nodig. Met uitzondering van de rondes 33 en 34 lukt dat. Wil je tien landen volgen, dan heb je ongeveer 20 kanalen nodig. Want in de zeven genoemde Europese wedstrijden worden de wedstrijden vaak gelijktijdig gespeeld. 
 

Persoonlijk zit ik niet op zo veel voetbalkanalen te wachten. Met alleen de samenvatting in Studio Sport ben ik ook tevreden. Het enige betaal-TV-kanaal wat mij zou interesseren op voetbalgebied zou alleen de wedstrijden van mijn favoriete club zijn. Naar andere voetbalclubs kijk ik zelden. 


FC Valtermond wordt toch niet op een betaalzender uitgezonden? 😂

Beste wensen voor 2020, maak er iets moois van!


Reageer