Skip to main content
Beantwoord

wifi

  • March 23, 2020
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb ingelogd op mijn modem ik heb er  te weinig verstand van maar toch heb ik wat weggevinkt daardoor hebben we nu geen wifi meer help help help ben tot einde raad

Beste antwoord door Anneke-Anna

Hoi,

reset de modem anders. Vul ook alvast je profiel in zodat de KPN moderators je beter kunnen helpen. 
 

Hieronder de uitleg voor V10 en de V10a

Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a

Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem. - Houd deze een aantal seconden ingedrukt. - Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden.

 

Succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 23, 2020

Hoi,

reset de modem anders. Vul ook alvast je profiel in zodat de KPN moderators je beter kunnen helpen. 
 

Hieronder de uitleg voor V10 en de V10a

Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a

Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem. - Houd deze een aantal seconden ingedrukt. - Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden.

 

Succes!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2020

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2020

Ik bedoel ik heb een experiabox v9


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 23, 2020

Ik bedoel ik heb een experiabox v9


Lukt het met de service tool ?

Verder is een reset van het apparaat vrijwel hetzelfde. 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 23, 2020

Tevens kun jij je andere vragen wat betreft de modem hier ook stellen ipv via privé berichten, zo word je het snelste door de klanten en KPN moderators geholpen. 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 30, 2020

We hebben niets meer van je gehoord @Bud  dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders weet je ons te vinden!